VW Golf III 1993r. 1.8 75kM

Moderator: fs.og
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

VW Golf III 1993r. 1.8 75kM

Post» 28 Sty 2012, 20:56

Dziś na mojej aukcji oferuje Państwu samochód osobowy marki Volkswagen Golf z silnikiem benzynowym 1781,00 cm3 (1.8) o mocy 75 KM (55 kW).

Pierwsza Rejestracja w Kraju w roku 2005, wcześniej autko śmigało po niemieckich drogach.

Auto ma ważne badania techniczne do 05.09.2012r. oraz została opłacona 1 rata za OC w Link4 , termin drugiej wpłaty to kwiecień 2012 roku, jako że jestem nowym kierowcą wynosi ona około 500 dla nowych kierowców którzy mają 130 % ubezpieczenia, oczywiście dla starszych kierowców jest znacznie mniejsza.

Od roku 2005 samochód miał kilkunastu właścicieli, prawdopodobnie przez to że samochód nie posiadał Karty Pojazdu (którą pierwszy właściciel zgubił), po zakupie kartę wyrobiłem, więc z rejestracją nie ma żadnych problemów.

Autko 3 drzwiowe, z szyberdachem.

Licznik wskazuje przebieg na 203 tysiącach, nie jestem pewien ale z tego co widać w środku, po siedzeniach, kierownicy itp. raczej nie jest cofany, jeśli już to góra o 30-40 tysięcy, wole napisać fakt bo po co ktoś ma jechać niepotrzebnie - a to i tak wyjdzie.

Samochodem od końca października zeszłego roku zrobiłem może z 500-600 km, po prostu mam inne auto, to potrzebne mi było jedynie do dojazdu góra 30 km dziennie - nie jeździłem nim od 2 miesięcy, można w to nie wierzyć ale odpalił od tzw. 'kopa' , kiedy go kupowałem akumulator został wymieniony.

Wyposażenie :

-wspomaganie kierownicy