VW Golf IV a lpg - opłaca się?

VW Golf IV a lpg - opłaca się?

06 Wrz 2013, 12:56

Witam, posiadam od dziadka Golfa IV z prawdziwym przebiegiem 27 000 km. Zrobiłem nim jakieś 2 tys. i zauważyłem że bierze olej (jakieś 0.20 - 0.25 na 1000 km) rok 2003.

I moje pytanie, czy opłaca się założyć do niego gaz i jeździć czy sprzedać i kupić coś z gazem za max 10000 zł? Najbardziej co mi przeszkadza to to że nie ma klimy...

Jeśli opłaca się założyć gaz to jakiej firmy?

P.S jest to silnik 1.4.

Z góry wielkie dzięki za pomoc.
golf1259
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 25 Sie 2013, 11:02
Auto: Golf IV

Re: VW Golf IV a lpg - opłaca się?

19 Wrz 2013, 19:25

Jeśli jesteś pewien że przebieg prawdziwy to zostaw, załóż sobie sekwencję za jakieś 2400 zł myślę że już niezłą będziesz mieć i ciesz się jazdą.
Myślisz że sprzedając go ktoś uwierzy Ci w ten przebieg? :lol:
Szkoda nerwów na idiotów. Poza tym jeśli tak jak mówisz oryginalny to nic lepszego nie kupisz za te pieniądze, nawet jeśli przyszło by Ci zrobić uszczelniacze (bo na 99% przez nie łyka olej) to i tak bym się nie wahał.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...
    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili