VW Passat B5 - problem z odpalaniem

VW Passat B5 - problem z odpalaniem

01 Lis 2010, 12:56

Witam. Jestem posiadaczem VW Passata B5 1.9 TDI 130 KM rok produkcji 2002. Od kilku dni mam problem z odpalaniem. Nieraz zdarza się tak, że podczas pierwszej próby odpalenia samochód zapala i za chwilę gaśnie. Potem trzeba go męczyć kilka razy aż w końcu odpali. Nie zawsze tak jest. Samochód potrafi stac dwa dni i odpala za pierwszym razem ale potrafi postac kilka godzin i już jest problem. Dodaję, że po odpaleniu tym normalnym i tym problemowym samochód chodzi ładnie nie szarpie ani nie kopci. Silnik pracuje bardzo dobrze i nie traci mocy. Proszę o pomoc co to może być. Pozdrawiam.
artur1977
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 Lis 2010, 12:40
Miejscowość: Polska

Re: VW Passat B5 - problem z odpalaniem

01 Lis 2010, 15:57

Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne? Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne?
    Jeszcze dekadę temu aspekt ekologii w segmencie samochodów klasy premium nie był brany przez producentów pod uwagę tak mocno, jak w chwili obecnej. Co więcej, samochody luksusowe produkowane dzisiaj mogą poszczycić ...
    Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny
    Bardzo mocny, bardzo szybki i bardzo bogato wyposażony Golf GTI Clubsport debiutuje w polskich salonach. Specjalna wersja Golfa GTI nawiązuje do jubileuszowych edycji tego modelu, które Volkswagen prezentował przy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili