VW Passat B6

21 Sty 2011, 20:54

Witam,

poszukuję PAssata B6, czarna perła, rok 2006/2007.
cena do 40tyś brutto.

szukam na otomoto i na allegr. sa oferty ale jeszcez nie znalazlem nic kokretnego.

ciekawa jest ta:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

ale cos podejrzanie tanio wyglada..

jesli ktos ma salonowca i chcialby sprzedac to prosze o kontakt.

jesczez jedno: jak nie dac sie wrobic przy kupnie uzywanego, sprwadzanego auta?
wiem ze trzeba jechac do ASO, rozkodowac VIN i sprawdzic na policji.
a czy w robiac przeglad za 300 zl, warsztat jesty w stanie ocenic czy auto jest sprawne czy nie? bo wydaje mi sie ze oni robia tylko pobiezny przeglad, typu hamulce itp.

prosze o rady bo jestem w tym zielony.

pozdrawiam.
drwalu
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: googl

21 Sty 2011, 20:59

niespełna 2 latek za niewiele ponad 30% ceny początkowej?
to nawet nie jest powypadkowe(chyba, że bardzo poważnie) lub z dużym przebiegiem auto.
Albo kradzione albo jakaś zaliczkowa pułapka.
Innej opcji niestety nie widzę.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

21 Sty 2011, 21:00

tyle ze z czystym sumieniem polecic mozna diesla 1.9 lub beznyne 1.6 102 km. Ale to praktycznie nie jedzie w tym nadwoziu.
2.0 to tylko wyprodukowane w 2007 lub pozniej ale czy za ta kase dostaniesz cos godnego uwagi? :neutral: roznie z tym bywa.
Teoretycznie tansza mazde 6 z 2007 roku sprzedalem za 45 tysiecy w 3 DNI :!: bo byla w dobrym stanie. wiec mysle ze passata trzeba dac podobnie lub wiecej :wink:
oczywiscie ze sa tansze oferty handlarzy, ale ja poszukalbym czegos z prywatnych rak
podane ogloszenie to fake lub cesja leasingu. cena nierealna za ten wypas i rocznik. Ewentualnie po powodzi i nic nie dziala :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ