VW Polo. Jak podłączyć to radio?

VW Polo. Jak podłączyć to radio?

01 Maj 2015, 12:45

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Kupiłem niedawno radio do samochodu, jakieś nie firmowe i teraz mam mały problem z podłączeniem go do samochodu (VW POLO). W komplecie miałem kostkę do radia i kable do kostki zasilającej i głośnikowej, jednak nie znam się aż tak na tym, dlatego nie wiem jak teraz podłączyć te kabelki z radia do samochodu. Pomożecie? I jeszcze nie pasuje również kabel antenowy, gdyż samochodowy jest zbyt duży i nie pasuje do radia. Trzeba dokupić jeszcze jakąś przejściówkę?
Image
Image
Image
Image
Image
cosmograf
Obserwowany

Prawo jazdy od: 24 03 2013
Auto: VW Polo

Re: VW Polo. Jak podłączyć to radio?

05 Maj 2015, 11:25

idziesz do najprostrzego sklepu z akcesoriami np norauto i kupujesz tam przejsciowke z kostki taka jak do radia na 2 takie jak masz w aucie jest na 100 % i tam tez kupujesz przejsciowke antenowa wszystko nie powinno kosztowac wiecej niz 50 zl
kowalkcn
Początkujący

Prawo jazdy od: 14 12 1993
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Citroen C5 I, Peugeot 407, 205
Silnik: 2.2hdi133KM,2.0hdi
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża
    Jadąc w teren musimy pamiętać, że to nie zwykła przejażdżka z miasta A do miasta B drogą krajową nr X... W związku z tym - również wyposażenie naszego samochodu musimy dostosować do sytuacji w jakich możemy się znaleźć ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie