Wada układu zapłonowego czy uszkodzone sprzęgło

08 Wrz 2008, 06:53

Mam problem od dłuższego już czasu z samochodem Mazda 121. Silnik 1.3 16v, jednopunktowy wtrysk, zalozona instalacja LPG 2 gen

Postaram sie przyblizyc opisowo problem:

- do 2000 obrotow szarpie na 1-ym i 2-im biegu szarpie autem, zeby plynnie ruszyc, trzeba utrzymywac wysokie obroty i to jest glowny problem.
- pod obciazeniem zdarza sie dziura w mocy na 2, zdarza sie sytuacja, kiedy wciska sie gaz, a auto stoi
- auto slabsze, na 4 i 5 idzie plynnie przyspiesza tylko pomiedzy 2,5 a 4 tys obrotow
- problem zaczal sie od falowania obrotow na wstecznym, teraz jest odwrotnie, na wstecznym jedzie plynnie
- czesto zdarzaja sie "dziwne" problemy przy odpalaniu auta, pali zwykle dopiero za drugim razem na zimnym silniku(na cieplym od razu), przy czym raz odpali dobrze wchodzac blyskawicznie na swoje obroty, a raz jakby na 3 gary pochechla wchodzac powoli na 1100 obrotow.

- kable WN nie swieca, tzn nie widac golym okiem przebic
- swiece maja pol roku
- kopulka czyszczona, palec wymieniony

biegi wchodza bez zastrzezen, w/w problemy wystepuja na pb i lpg, chociaz szarpanie zaczelo sie najpiew na lpg
komputer nie pokazuje bledow, plastikowy dolot jest caly
ignition
Nowicjusz
 
Posty: 3
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Silniki Renault Energy F1 w bolidach Caterham F1 Team
      Renault Sport F1 i Caterham F1 Team potwierdzają przedłużenie współpracy w ramach Mistrzostw Świata FIA w Formule 1 na trzy kolejne lata. Od przyszłego sezonu, Caterham F1 będzie korzystać z silników Renault ...
      Honda NSX hybrid - 2,6 sek., 581 KM
      Legendarny, najszybszy model Hondy w wielkim stylu powrócił po ponad 10 latach przerwy, debiutując w 2015 roku na Salonie Samochodowym w Genewie. Napędza go hybryda, będąca połączeniem turbodoładowanego silnika 3.5 ...