Wideo rejestrator na dwie kamery.

17 Paź 2015, 23:53

Jak w temacie chce zakupić wideo rejestrator na dwie kamery który będzie nagrywał jazdę oraz cześć pasażerską jestem kierowcom autobusu i powiem wam że taka kamera która nagrywa na dwie kamery czyli na drogę i na przestrzeń pasażerską bardzo by się przydała.
Gagarin
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 22 11 2011
Auto: W211
Silnik: 2.2 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

18 Paź 2015, 21:01

Myślę że coś w stylu kamery np. Xblitz DUAL. Ta co podałem jest całkiem niezła.
Pytanie np. Czy nie chciałbyś mieć podglądu na żywo w kabinie na jakimś ekranie ledowym tego co dzieje się aktualnie w autobusie?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Paź 2015, 01:05

Nie powiem chciałbym mieć taki ekranik te nowsze autobusy w takie coś są wyposażone mój niestety nie :/
Gagarin
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 22 11 2011
Auto: W211
Silnik: 2.2 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

16 Lis 2015, 08:24

mam xblitz dual i tam jest plus bo kabel do kamery tylnej ma chyba z 5 metrów. Jak pociągnąłem w swoim samochodzie to jeszcze zostało sporo za dużo. Więc jest to jakaś myśl.
jacus19
Początkujący
 
Posty: 133
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 01 01 2001

14 Sty 2016, 05:33

Prosze rzucić okiem na to tylko kamerę cofania można zamontowac w środku autobusu powinno działać bez problemu np Wyświetlacz w kamerze JSE HSJ235 jest stosubkowo duży i wygląda konkretnie, więc może to jest myśl ?

Pozdrawiam
paliwo
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: BMW 320I KOMBI TOURING E36 2.0
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Turbodoładowany, benzynowy silnik 1.6 DIG-T 163 KM
    Nissan rozszerza ofertę cenionego modelu Qashqai o wersję z zaawansowanym silnikiem benzynowym DIG-T 163. Nowy, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6 jest zgodny z rygorystyczną normą emisji spalin EURO 6 i zapewnia ...
    Hamowanie awaryjnie na zakręcie
    Jak hamować awaryjnie na łuku? Prawidłowe pokonanie zakrętu wymaga od kierowcy oceny stanu nawierzchni, dobrania optymalnej prędkości oraz obrania odpowiedniego toru jazdy. Łuk jest niebezpiecznym miejscem hamowania awaryjnego, ...