Większe do 13tys

Większe do 13tys

01 Paź 2016, 07:55

Obecnie mam e46. Niestety stało sie i rozwalone. Czekam na wypłatę odszkodowania i zamierzam kupić coś "nowego".

Obecne E46 mi bardzo odpowiada. Jednak wiem, że w tych pieniądzach trudno będzie mi kupić znowu takie auto. Tak zadbane z tym silnikiem i wyposażeniem. Dlatego musze szukać alternatywy. Pytanie czy znajde coś.

- Coś wielkości E46, może być większe.
- Dobrze wyposażone: (przyklady co mam i używam) ksenony, podgrzewane fotele, climatronic, pompowane lędźwie, podgrzewane lusterka, fotochromowe lusterko, czujnik deszczu i zmierzchu.
- Zależy mi, żeby auto było zabudowane w środku, a nie pełno wolnego miejsca, czyli ciasne.
- ok 150koni i spalanie ok 10l średniego, opcja gazu albo diesel też wchodzi w gre.
- rok minimum 2000.
- Wersja nadwozia: liftback, kombi, coupe :) Sedany... jak jest ładny to tez może być, ale ze składanymi siedzeniami.
- Komfort i prowadzenie pdobne do E46 na m pakietowym zawiasie. Akurat dla mnie jest idealnie. Głównie prowadzenie, po przesiadce np. do innych aut gorzej mi sie śmiga. Octavia jest masakra, ryje przodem.
- Utrzymanie podobne do E46 - czyli amortyzator 350zł sztuka, oleju 6,5L czyli ok 220zł wymiana. itd
Cena 13tys zł na same auto.

Pytanie czy w tych pieniądzach znajdę coś podobnego
bambus123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 01 Paź 2016, 07:15
Auto: bmw

Re: Większe do 13tys

08 Paź 2016, 13:26

Pozwole sobie upnąc :D
bambus123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 01 Paź 2016, 07:15
Auto: bmw

Re: Większe do 13tys

08 Paź 2016, 16:29

Z coupe rozejrzałbym się za volvo c70. Jest też peugeot 406 coupe, na 407 coupe może być troszkę przymało. Z sedanów popatrz na saab'a 9-5 (to już spory samochód), mondeo mk3, lagunę II po fl, vectrę c. Fajną opcją jest volvo s60, ale dobrze byłoby dorzucić do 15k.
Invi
Stały forumowicz
 
Posty: 1192
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Prawo jazdy od: 04 03 1924
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo_s60
Silnik: 2.5T
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Większe do 13tys

15 Paź 2016, 19:49

Dzięki za zainteresowanie.

Peugeot jakoś mi nie podchodzi. Nie mój styl.
Volvo s60 świetne z zewnątrz. W środku... masakrycznie dużo przycisków. Kojarzy mi się z wygodnym autem a nie z charakterem sportowym. Jak z nim jest? Które jednostki warto wziąć pod uwagę? Możecie coś więcej powiedzieć. Jakiś fajnie wyposażony egz za ile można kupić. A nie szrot.
Saab 9-3 podoba mi się. Ale jak patrzyłem to te nowsze to nie ten budżet.
Mondeo mieliśmy cdti. Nigdy więcej. Mało sportowe xD
Vectra źle się kojarzy i taki czołg
Laguna nie pasuje mi. I w rodzinie były 2. Źle zdanie. Dopiero z iii byli zadowoleni.

Tak rozglądam się i słabo. E46 mi pasuje. Ale do 13 tys nie kupię tego samego co miałem.
Teraz śmigam civic vi, bo jeszcze nic nie kupiłem. Masakra... zero komfortu, twardo, w zakrętach gorzej.
Octavia mówiłem już.
Passat b5... nic specjalnego. Zwykły dupowoz.

Prosiłbym o propozycje
bambus123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 01 Paź 2016, 07:15
Auto: bmw

Re: Większe do 13tys

23 Paź 2016, 21:16

Lekka zmiana. Diesel do max 8l srednie
Benzyna + LPG 12l srednie
Do 15tyś.

Może teraz coś ?
bambus123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 01 Paź 2016, 07:15
Auto: bmw
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ALPINE A450 ALPINE A450
    Będąca bezpośrednim następcą modeli Alpine z okresu "niebieskiego", Alpine A450 nie musi już walczyć o zwycięstwo w klasyfikacji ogólnej wyścigu 24H Le Mans. Jej nazwa jest nawiązaniem do dorobku modeli A441, A442 ...
    Konstrukcja nowego Lexusa LS - lekkie i mocniejsze materiały Konstrukcja nowego Lexusa LS - lekkie i mocniejsze materiały
    Nowy Lexus LS 500 – piąta generacja flagowej limuzyny japońskiej marki premium – został zbudowany w oparciu o nowatorską platformę, zapewniającą lepsze osiągi i większe bezpieczeństwo, uwzględniającą również ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • MG ZR
      Mercedes-Benz Arocs, rama i możliwości konfiguracji
      Samochód rajdowy na szutrowej drodze
      BSA 500 S, 1927 rok