Witajcie :)

Witajcie :)

18 Gru 2010, 11:01

Witajcie serdecznie :) Mam na imię Kasia, jestem z Wielkopolski. W miarę możliwości i wolnego czasu postaram się tu czasami zaglądać ;>

Mam także pytanie, a mianowicie dlaczego nie działa mój avatarek? :roll:

Nie znalazłam odpowiedniego działu by się przywitać więc robię to tutaj (najwyżej przeniosą albo skasują :*)...
Snow Queen
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: ja mam czas? ;)

Re: Witajcie :)

18 Gru 2010, 21:06

Witam. Nareszcie jakaś kobieta na forum :grin: Powiedz mi dobra istoto, jak to jest, że tyle kobiet widzę za kierownicami samochodów a na forum jest ich jak na lekarstwo?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

18 Gru 2010, 22:24

To i ja sie z Wami tu przywitam. Byłem juz kiedys zalogowany na tutejszym forum....ale zapomniałem i loginu i hasła....Postanowiłem zalogowac sie po raz drugi. Mam na imie Jacek ....mieszkam i pracuje w Łodzi....Dołączam sie do pytania Kasi...co z tym awatarem???Mój też się zbuntował...Pozdrawiam wszystkich.....
ONLY DŻEM i ŁKS
sabbat69
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

18 Gru 2010, 22:28

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)
Paliwo: Benzyna

19 Gru 2010, 16:59

BRODATY napisał(a):Witam. Nareszcie jakaś kobieta na forum :grin: Powiedz mi dobra istoto, jak to jest, że tyle kobiet widzę za kierownicami samochodów a na forum jest ich jak na lekarstwo?

To zależy jak jaka kobietka jeździ, może inne na dojazd do domu poświęcają tyle czasu, że później nie mają go na forum (żarcik) :lol:
"Woman Driving" Bo Wy macie wrodzoną zdolność prowadzenia samochodu, a my wielokrotny orgazm... ;)