Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
krikus napisał(a):Nie kręcę, ale bolesna prawda jest taka że wnet będzie silnik kaput.
Dobry żart .Chyba nowy używany że szrotu? Mało opłacalne zmieniać na używany silnik można trafić na większy śmietnik niż jest w aucie,jak już to remont silnika wyjdzie taniej a pewność gwarantowane że będzie ok. Dużo zależy jaki tam jest silnik jak 1.4 to faktyczne będzie na wykończeniu tacie padł silnik jak wracał z szwecji przy 180 tyś km niepełnych a auto miał od nowości i serwisował odpowiednio.A pozostałe benzyniaki powinny wytrzymać 350-400 tyś km nawet na lpg. Jak tam jest 1.4 i nie prezentuje się wizualnie nawet przeciętnie auto to będzie problem sprzedać nawet za 4500 zł .Bum na golfa 4 już miną ale chętni sie znajdą jak cena będzie atrakcyjna czyli jedna z najniższych na allegro na jakieś duże pieniądze bym nie liczył.Silnik jak silnik. Za 1200(max2000) zł sobie nowy może kupić.
Dobry żart .Chyba nowy używany że szrotu? Mało opłacalne zmieniać na używany silnik można trafić na większy śmietnik niż jest w aucie,
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN