Wyciaganie samochodu z wody

Wyciaganie samochodu z wody

19 Sie 2006, 11:17

Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 852
Zdjęcia: 99
Rejestracja: 14 Cze 2006, 18:10
Miejscowość: Opolskie

20 Sie 2006, 20:54

Grunt to dobrze ustawiony dźwig i dobry jego operator :) ciekawe jak opowiadałi wrażenia...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4327
Zdjęcia: 10186
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Wyciaganie samochodu z wody

03 Mar 2007, 21:44

Hahaha dobre to. Ostatnie zdjecie wygląda jak fotomontaz, ale dobry.
pozdro for all
michalp
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 31 Gru 2006, 17:48
Miejscowość: Wołczyn

Re: Wyciaganie samochodu z wody

04 Mar 2007, 10:42

ostatnie zdjęcie to chyba jest fotomontaż ale i tak bawi
pietrzyk
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 170
Rejestracja: 24 Lut 2007, 19:48
Miejscowość: sosnowiec

Re: Wyciaganie samochodu z wody

30 Lip 2007, 20:42

Ja widziałem na jakieś stronce jeszcze jednego.I podobno ten ostatni to dopiero był fotomontaż.
Łukasz789
Aktywny
 
Posty: 453
Rejestracja: 24 Sty 2007, 18:04
Miejscowość: Kraków

Re: Wyciaganie samochodu z wody

31 Lip 2007, 11:09

bo one powinny na takich stalowych podnosnikach stac.. :twisted:
Death Angel
Początkujący
 
Posty: 178
Rejestracja: 28 Lip 2007, 08:47
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas
    Wyścigowa wersja Lexusa LC 500 powstała na bazie prototypu. Auto zadebiutowało wczoraj na targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas. Ma nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice, sportowe zawieszenie, hamulce, ...

  • Re: Wyciaganie samochodu z wody

    31 Lip 2007, 12:03

    no to ostatnie wyglada jak fotomontarz
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    31 Lip 2007, 13:52

    nie zdiwil bym sie jak by to nie byl fotomontaz.. u ruskich aby szybciej.. nawet na te stalowe podnosniki nie stawiali ich .. to na samych kolach powpadaly..
    Death Angel
    Początkujący
     
    Posty: 178
    Rejestracja: 28 Lip 2007, 08:47

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    31 Lip 2007, 15:02

    Dobre!Ciekawe co przyjechało na samym końcu zeby wyciągnąc trzy pojazdy z wody xD
    It's nice to be important but is more important to be nice
    soleQ
    Aktywny
     
    Posty: 306
    Rejestracja: 28 Maj 2007, 16:33
    Miejscowość: kRk

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    31 Lip 2007, 20:32

    to czlogu t-55 podczepili i rura :lol:
    Death Angel
    Początkujący
     
    Posty: 178
    Rejestracja: 28 Lip 2007, 08:47

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    04 Sie 2007, 21:20

    Hehe:P
    It's nice to be important but is more important to be nice
    soleQ
    Aktywny
     
    Posty: 306
    Rejestracja: 28 Maj 2007, 16:33
    Miejscowość: kRk

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    12 Sie 2007, 00:10

    hahahaha :) Dobre
    Pozdrawiam
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 04 Lip 2007, 23:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    21 Sie 2007, 11:27

    To obejrzyjcie sobie te fotki...

    http://www.marcin.pijemy.pl/data/galeri ... ndex0.html

    i zapamiętajcie sobie: nad wodą samochód zostawiamy na ręczym i z wrzuconym biegiem i koło podpiera dużym kamieniem!
    A nie z włączonym silnikiem, na spadku, na nietrzymającym ręcznym, podblokowany gałązką (fi ~10-15mm)...

    Image

    PS.: Auto po wyjęciu i kapitalnym remoncie (kosztował więcej, niż samochód!) jeździ nadal... A do wody zjechał z pracującym silnikiem... 2.8TDi...
    Pozdr
    fourup
    Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
    fourup
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 974
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 06:20
    Miejscowość: Kraków, Słomniki
    Prawo jazdy od: 08 01 1999
    Auto: Mercedes S124 250D
    Silnik: OM602
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1990

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    22 Sie 2007, 21:07

    haha jaki łeb juz lepij by sobe nowe autko kupił a nie odnawiał:) a co to tego to nie wiedziałem że samochody umieją nurkować:P:P:P
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: Wyciaganie samochodu z wody

    14 Sty 2008, 22:22

    hahaha
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 04 Lip 2007, 23:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006