Wycieczka samochodem na wschód - nie strach?

Re: Wycieczka samochodem na wschód - nie strach?

20 Mar 2011, 02:41

No, w wawie nie ma lekko, nawet naszemu administratorowi nie przepuścili :roll:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

20 Mar 2011, 09:50

:neutral: to będzie nie zapomniana wycieczka :mrgreen: coś czuję...
Dobrze, a nie ma jakiś problemów na przejściach granicznych? gdzieś słyszałem że służba potrafi konfiskować samochody (szczególnie te lepsze), jest w tym trochę prawdy :?:

Chyba jednak zrezygnuję z wycieczki samochodem do smoleńska, więc w planach pozostaje tylko lwów... a orientuje się ktoś z was jak jest z noclegami na ukrainie (ceny warunki :mrgreen: ) no i oczywiście z jakością paliw.
M_TT
Początkujący

Miejscowość: ...

20 Mar 2011, 11:07

nikt Ci samochodu nie skonfiskuje, no chyba że dragi przemycasz :mrgreen:
ludzie to jest środek cywilizowanej Europy a nie Bangladesz :mrgreen: choć tam też problemów nie ma ;)
jeżdze na wschód 2-3 razy w roku, oprócz mandatu nigdy jeszcze mi się nic złego nie przytrafiło, a ludzie potrafią być milsi niż u nas,
aa tak przy okazji ktoś pisał o nieudzielaniu pomocy, w Rosji tak jak i w polsce nie udzielenie 1 pomiocy jest karalne :!: tyle że u Nich jest to kara rzeczywiście egzekwowana
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Mar 2011, 20:30

Jak już tak rozmawiamy to zadam wam jeszcze jedno pytanie nie do końca związane z tematem
Otóż, czy wolno przewozić paliwa w bańkach np po płynie do spryskiwaczy :?: Jeśli nie to dlaczego? Pytam bo z tego co zauważyłem to i tak prawie wszyscy przewożą w takich bańkach :mrgreen:
M_TT
Początkujący

20 Mar 2011, 21:07