Wymiana rozrządu honda civic 1.4 is

Wymiana rozrządu honda civic 1.4 is

24 Sty 2010, 21:00

Witam,
zabrałem się za rozrząd i już na wstępie żądnymi siłami nie mogę odkręcić koła pasowego.
Czy tam jest gwint prawostronny, czy lewostronny?
Z góry dzięki za podpowiedź, pozdrawiam.
pdzidek
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Sty 2010, 20:52
Miejscowość: Olsztyn
  • Re: Wymiana rozrządu honda civic 1.4 is

    24 Sty 2010, 21:23

    Gwint jest pewnie odwotny do stronu w która sie kreci koło pasowe
    rafal_n
     

    Re: Wymiana rozrządu honda civic 1.4 is

    30 Sty 2010, 15:00

    Kupilem nową śrubę. Gwint jest prawy. Ale dajel nie mogę odkręcić starej śruby.
    Próbowałem:
    - klucz pneumatyczny
    -klucz pneumatyczny + podgrzanie śruby
    - przedłużka 1,5 metra....
    nawet nie drgnie.... :cry:
    pdzidek
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Rejestracja: 24 Sty 2010, 20:52
    Miejscowość: Olsztyn
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [A] Matiz 0,8 / Seicento 0.9 / 106 1,0 / Lupo 1,0 [A] Matiz 0,8 / Seicento 0.9 / 106 1,0 / Lupo 1,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu A - pojemność silnika do 999ccm - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Daewoo Matiz 0,8 - 51KM - Fiat Seicento 0,9 - 39KM - Peugeot 106 1,0 - ...
    Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe
    W sytuacji gdy rosną wymagania odnośnie do standardów technicznych, ekonomicznych i ekologicznych pojazdów, coraz większą uwagę zwraca się na optymalne wykorzystanie posiadanego taboru. Jest to jeden z powodów, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Opel Adam, przód
      Men's Day 2009
      Volkswagen Bora kombi
      Moto Piknik Tychy 2009