Wyrejstrowac i zezlomowac problem

25 Paź 2009, 20:53

Witan
Mowie odrazu ze jestem zielony w tych wszytkich przepisach.
Więc mam taki problem kupilem gdzies tak rok temu samochod umowa podpisana, i tu teraz problem wiec tak przejechalem sie nim i policja mnie zgranela i okazalo sie ze jedank samochod przegladu nie ma wiec zabrano mi dowod rejestracyjny i po tem musialem wyjechac na rok i wrocilem i chcialem sie tego samochodu pozbyc czyli inaczej mowiac ze zlomowac i teraz co musze zrobic zeby go ze zlomowac dowod rejestracyjny nie jest na mnie bo nie zdazylem go przerejestrowac wiec czy musze go przerejstrowywac zeby go ze zlomowc jesli mam umowa kupna (na umowie kupna juz sa pieczatki skarbowki bo to jeszcze zdazylem zrobic)
Prosze wiec o pomoc co musze zrobic kolejno.
silvinio
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: wow

26 Paź 2009, 11:30

Jedziesz na autozłom,pokazujesz umowę kupna-sprzedaży,mówisz,żemasz zabrany dowód za brak przeglądu i że chcesz zezłomować.Reszty się dowiesz na miejscu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Paź 2009, 12:06

no ok odebralem dowod rejestracyjny (kopie) no i chce go zezlomowac ale pani kaze mi miec oc, a ono mi sie skonczylo rok temu i musze miec to oc ? bo ten samochod nie jest sparwny do jazdy i jesli nie przedluzylem oc to bede musial cos za to zaplacic (mam stary kwitek z tym oc , ale tam jest napisane imie porzednika i zadnego innego oc nie wyslano mi, ani nic wg z ubezpiczalni czyli cos jest nie tak czy wszytko ok ?)
silvinio
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: wow

26 Paź 2009, 14:49

OC musisz mieć - jak nie masz,to szykuj się na naprawdę wysoką karę.