Wyrobienie kolejnej kategorii prawka

wyrobienie kolejnej kategorii prawka

28 Maj 2011, 16:12

Witam. Mam prawko na kat. B na 5 lat (do 2015) a chciałbym teraz zrobic na A, no więc:
-Czy jak zrobie teraz badania lekarskie na kat A i lekarz da mi na 10 lat to czy wtedy zmienia mi termin jaki jest obecnie w dokumencie?
- czy jak zdam egzamin to będę mógł dalej korzystac z obecnego dokumentu i oddac go dopiero przy odbiorze nowego?
-czy można jeździć w okularach czy trzeba soczewki?
murarz24
Nowicjusz

Miejscowość: Suwałki

Re: Wyrobienie kolejnej kategorii prawka

05 Cze 2011, 12:16

Witaj.Twój temat jest już długo czasu i nikt nie jest w stanie odpowiedzieć Tobie na to pytanie może poprostu zapytaj w szkole jazdy lub dam ci adres do kierownika szkoły jazdy w bydgoszczy i napiszesz mu maila i Ci odpowie co?jeśli chcesz adres to pisz na PW.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Wyrobienie kolejnej kategorii prawka

05 Cze 2011, 12:32

murarz24 napisał(a):czy można jeździć w okularach czy trzeba soczewki?

Ja jezdzę w"brylach"od poczatku i wsio ok.W starym prawku miałem wpis"jazda w okularach".Po wymianie juz tego nie mam i bezterminowo... :grin:
murarz24 napisał(a):czy jak zdam egzamin to będę mógł dalej korzystac z obecnego dokumentu i oddac go dopiero przy odbiorze nowego?

Myślę ze nie.Kuknij sobie na Swoje prawko.W pkt.9 masz zaznaczone uprawnienia jakie posiadasz w chwili obecnej.Nikt Ci nie moze ot tak sobie dopisac nowych uprawnień długopisem lub na maszynie-to jedna sprawa.Druga to w pkt.10 masz datę kiedy od kiedy te uprawnienia posiadasz.Idąc dalej-masz pewne ograniczenia-pkt.11.