Za wysokie ładowanie alternatora 14.8-14.9V , czy to normalne ?

Za wysokie ładowanie alternatora 14.8-14.9V , czy to normalne ?

01 Kwi 2016, 20:54

Witam tak jak w temacie posiadam Opla Astrę F c16nz 1993r 1.6 z LPG , mam następujący problem że przy włączonym silniku i jezdzie na światłach do jazdy dziennej ładowanie wynosi 14.8V na mijania 14.7V , czy to normalne w tym aucie przy alternatorze DELCO REMY ?:) Jeśli nie to w czym tkwi problem i ile może kosztować wymiana nowej części ?:) góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :)

PS: przy dodawaniu i ujmowaniu gazu i obr silnika wartość 14,8V utrzymuje się ciągle :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 290
Rejestracja: 04 Sie 2014, 10:52
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy od: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Za wysokie ładowanie alternatora 14.8-14.9V , czy to normalne ?

04 Kwi 2016, 09:49

Ja dla mnie to ładowanie jest książkowe :ok:
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Za wysokie ładowanie alternatora 14.8-14.9V , czy to normalne ?

04 Kwi 2016, 13:06

Alternator w oplu jest mocowany na tulejkach gumowych dlatego musi mieć dodatkowy przewód masowy. Sprawdź ten przewód i wszyskie punkty masowe.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Problemy z ruchem w 30 największych miastach świata Problemy z ruchem w 30 największych miastach świata
    Z najnowszego raportu Roland Berger o mobilności wynika, że problemy z ruchem w 30 największych miastach świata generują koszty rzędu 266 miliardów USD. Założona w 1967 r. firma Roland Berger Strategy Consultants należy ...
    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili