Zacisk tył Iveco Daily

zacisk tył Iveco Daily

11 Lip 2010, 11:12

Witam

Rozebrałem zacisk tylni w daily 2003 r bo miałem gumkę na tłoczku do wymiany. Po wyciśnięciu tłoka zaczęły się schody. Zawleczka z łożyskiem kulkowym,sprężynką,podkladką została w zacisku tłok wyszedł bez tego. Aby to poskładać odkręciłem śrubę zabezbieczającą i wyciągłem cały mechanizm ręcznego. Teraz mam problem tłok poskładałem z łożyskiem i śrubą tylko jak wsadzić sprężynę z zawleczką od ręcznego wewnątrz zacisku z mechanizmu zakleszczającego(kulki)??? Ta druga zawleczka ma takie wypustki nasadziłem to na tłok i poskładałem to tak,licząc że zawleczka sama wpadnie na swoje miejsce jak wkręce tłok , myliłem się nie mam ręcznego. Koncówka gdzie zaklada sie dzwignię ręcznego wsuwa mi sie do zacisku i kulki wewnątrz się nie zazębiają,pewnie zawleczka nie złapała i sprężyna nie zazębia kulek. Troche pogmatwane,ale jak ktoś to rozbierał będzie wiedział o co chodzi i może jak to poprawnie poskładać??? Proszę o pomoc przegląd mi się zbliża a tu nie ma ręcznego,musi być na to jakiś knif ;-) ???? Z góry dzięki.
Dymianek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 04 Lut 2008, 23:57

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach
    Niemal połowa kierowców deklaruje, że jednorazowo pokonuje nie więcej niż 10 km, a co trzeci przejeżdża dziennie do 20 km. Zaledwie 9 proc. badanych twierdzi, że ten dystans w ich przypadku jest dłuższy niż 30 km. Co czwarty ...
    Limuzyna Audi A8 L extended Limuzyna Audi A8 L extended
    Życzenie klienta jest priorytetem dla czterech pierścieni, nawet wtedy gdy wymagania wydają się niezwykłe. Przykładem takiego podejścia jest przygotowanie specjalnej wersji Audi A8. Na zamówienie jednego z europejskich ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Grand Turismo Polonia 2008
      Porsche 911 Turbo S
      EMS Brussels
      WST 1/4 MILI
      Audi A8 hybrid, 5