Zacisk tył Iveco Daily

zacisk tył Iveco Daily

11 Lip 2010, 11:12

Witam

Rozebrałem zacisk tylni w daily 2003 r bo miałem gumkę na tłoczku do wymiany. Po wyciśnięciu tłoka zaczęły się schody. Zawleczka z łożyskiem kulkowym,sprężynką,podkladką została w zacisku tłok wyszedł bez tego. Aby to poskładać odkręciłem śrubę zabezbieczającą i wyciągłem cały mechanizm ręcznego. Teraz mam problem tłok poskładałem z łożyskiem i śrubą tylko jak wsadzić sprężynę z zawleczką od ręcznego wewnątrz zacisku z mechanizmu zakleszczającego(kulki)??? Ta druga zawleczka ma takie wypustki nasadziłem to na tłok i poskładałem to tak,licząc że zawleczka sama wpadnie na swoje miejsce jak wkręce tłok , myliłem się nie mam ręcznego. Koncówka gdzie zaklada sie dzwignię ręcznego wsuwa mi sie do zacisku i kulki wewnątrz się nie zazębiają,pewnie zawleczka nie złapała i sprężyna nie zazębia kulek. Troche pogmatwane,ale jak ktoś to rozbierał będzie wiedział o co chodzi i może jak to poprawnie poskładać??? Proszę o pomoc przegląd mi się zbliża a tu nie ma ręcznego,musi być na to jakiś knif ;-) ???? Z góry dzięki.
Dymianek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 04 Lut 2008, 23:57

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tajemnice układów kierowniczych Tajemnice układów kierowniczych
    Układy kierownicze stosowane w modelach ŠKODY to zaawansowane zespoły różniące się budową, ale stające przed tymi samymi wyzwaniami: komfortowym i precyzyjnym prowadzeniem, oszczędzaniem paliwa oraz bezpiecznym ...
    Drift kontrolowany z najwyższą prędkością Drift kontrolowany z najwyższą prędkością
    Nissan ustanowił rekord świata Guinnessa w kategorii driftu z najwyższą prędkością. Specjalnie przygotowany NISSAN GT R NISMO z roku modelowego 2016 wszedł w poślizg kontrolowany przy prędkości 304,96 km/h. Masato Kawabata, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Grand Turismo Polonia 2008
      Porsche 911 Turbo S
      EMS Brussels
      WST 1/4 MILI
      Audi A8 hybrid, 5