Zakup nowych głośników do samochodu

Zakup nowych głośników do samochodu

11 Lip 2014, 00:22

Witam,
Na wstępie chciałbym powiedzieć, iż jestem nowym użytkownikiem forum, a to znaczy, że mogłem umieścić temat w nieodpowiednim dziale, za co z góry przepraszam i proszę o ewentualne przeniesienie go do odpowiedniego dla niego miejsca.

Jestem posiadaczem Skody Superb I i posiadam, a właściwie kupiłem auto z takim z takim radiem: http://www.dndservices.co.uk/vdo-cd-423.html
Głośniki w samochodzie są oryginalne (wszystkie). Przednie przy głośności powyżej 14 zaczynają niemiłosiernie "prukać". Wyregulowałem odpowiednio basy i dopiero przy głośności równej 20 zaczynają się pojawiać dodatkowe dźwięki trzeszczenia. Jednak to nie przynosi satysfakcji, gdyż tego basu praktycznie w ogóle nie czuć.
W związku z tym mam zamiar wymienić oryginalne na nowe, które zapewnią mi dobry odsłuch z przyzwoitym basem, a i nie będą drogie. Nie znam się kompletnie na mocy i typach łączeń radia z głośnikami, więc postanowiłem zapytać na tym, myślę doświadczonym, forum.
Na przodzie radia widnieje napis "4x35", choć nie wiem co to może znaczyć, ale tutejszym użytkownikom zapewne w czymś pomoże. Szukam głośników tanich, w przedziale do 150zł, nawet do 100zł (najlepiej dwa w komplecie, a nie cena za jeden).
Czekam na propozycje i w razie jakichkolwiek pytań co do typu, wymiarów, rozłożeń i tego typu rzeczy proszę śmiało pytać. W końcu nie dostanę wszystkiego za nic :)
Dodatek
Obserwowany

Auto: Skoda Superb I
Silnik: 1.8 T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...