Zakup Renault Megane II

21 Lis 2011, 19:47

Cześć, mam pytanie odnośnie zakupu Megane II
Mianowicie, znalazłem pewien egzemplarz i jadę jutro go obejrzeć.
Teraz nasuwa się pytanie: jakie rzeczy sprawdzić samemu przed zakupem przed podjechaniem do stacji diagnostycznej?
-sprawność kart/kluczyków(wiem, że nowy to koszt 800 zł)
-dokumentacja to podstawa
Z góry dzięki za w miarę szybkie odpowiedzi
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

21 Lis 2011, 19:54

Wez tego szajcu nie kupuj
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

21 Lis 2011, 19:57

i nie mow nam ze kupujesz 1,5 dci , szkoda kasy a juz napewno czasu na ogladanie , a jak juz jestes az tak uparty to sprawdz wszystko rdze wszedzie , zawieszenie przod tylna belke , turbine o ile to diesel bo nie napisales ogolnie wszystko :) wez najlepiej mechanika
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 551
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

21 Lis 2011, 20:03

czytajcie lepiej. skoro jedzie na stację diagnostyczną po ca ma pchać ręce do turbiny. jak się nie znasz to rąk nie wsadzaj w takie rzeczy. sprawdź dokumentację. sprawność wyposażenia. od świateł po wycieraczki i radio xD obejrzyj dokładnie karoserię, reflektory z przodu z tyłu czy nie uszkodzone, nie pęknięte, szyby posprawdzaj. możesz sprawdzić czy daty produkcji na szybach się zgadzają wtedy masz pewność że nie był za mocno tłuczony itd. najlepiej pożycz lub zaopatrz się w miernik grubości lakieru, ułatwi Ci rozpoznanie czy auto było bite czy nie. pod względem technicznym daj na flaszkę panu na stacji diagnostycznej to przejrzy je z należytą starannością i powie Ci wszystko :)
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 661
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

21 Lis 2011, 20:18

Dzięki za odpowiedzi, postaram się zapamiętać o tych wszystkich drobnych szczegółach, które mogą okazać się w efekcie bardzo ważne. Co do silnika, jest to benzynowa jednostka 1,6 115 KM
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

21 Lis 2011, 21:57

i co myslisz ze stacja diagnostyczna Ci wszystko wykarze ?? oni Ci tylko auto przetrzebia pod katem zawieszenia , ja tak kupilem kangoo pojechalem z nim na stacje zawieszenie bylo miodzio nic nie wykazala kontrola wszystko bylo ok no i kupilem , po 4 miesiacach rozsypalo sie sprzeglo , nastepnie skrzynia za miesiac znowu pompa wspomagania , stacja diagnostyczna prawde Ci powie pod katem zawieszenia a co do ogledzin silnika i reszty to tylko i wylacznie z dobrym mechanikiem innej rady niema
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 551
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

23 Lis 2011, 00:00

jak nie potrafisz zadbać o dobre sprawdzenie tak masz :D wiem po sobie jak w Inowrocławiu swoją kupowałem. zajechałem nią na stację diagnostyczną i poprosiłem ładnie żeby sprawdzili mi pod każdym względem autko, dałem na dobrą flaszkę. przetrzepali mi samochód od kół aż po dach :) dla chącego nic trudnego. sprzęt mają więc mogą nawet ciśnienie sprężania sprawdzić ;)
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 661
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km