Weź tylko pod uwagę, że diesle będą miały swoje kilkaset kkm już za sobą i prędzej czy później będą wymagały napraw.
Volvo s40 2,0 D 136KM lub benzyna do zagazowania 2.0 145KM
2.0/145 to silnik forda, ma ceramiczne gniazda zaworowe - gaz przyjmie ale lepiej niech zrobi to ktoś ogarnięty. Lepszym wyborem byloby 2.4 ale na rynku jest ich niewiele.
Diesel ok, nie odrzucaj pancernego D5
Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM lub benzyna do zagazowania 1.8 ECOTEC
Diesel to jtd od fiata, w wersji 150km były chyba klapy w kolektorze, warto zbadać temat żeby uniknąć kuku
Co do 1.8 - w wersji 122 km hydrauliczna regulacja zaworów, w wersji 140 mechaniczna. Generalnie lepiej "nadaje się" 122 a 140 wymaga po prostu regulacji luzów co pewien czas, powiedzmy co 30-40kkm.
W tym budżecie szukałbym 2.0T
140KM Peugeot 407 2.0 HDi 140KM lub benzyna do zagazowani 2.0 16V 136KM
Ok
Honda Accord 2.2 i-CTDi 140KM lub benzyna do zagazowania 2.0 i-VTEC 16V 155KM
Ok, 2.4 nie uda się kupić w tej kasie