Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

15 Sty 2012, 14:14

Witam!!!!!!!!
Jestem nowy na tym forum posiadam Land Rover Freelander 1.8 B+LPG z 1998r. Kupiłem go bez założonego wału Pan od, którego kupiłem mówił, że zdjął wał z powodu dużego spalania podczas jazdy 4x4, ale zapewniał, że jest wszystko w porządku, ale okazało się to kłamstwem ponieważ gdy założyłem wał i chciałem się przejechać to na pierwszym biegu było wszystko ok. ale tylko gdy wrzuciłem drugi bieg było słychać zgrzyty pod spodem. Moje pytanie brzmi czym mogą być spowodowane te zgrzyty? Co trzeba wymieć? Czy mogą być to łożyska w reduktorze? Chciałbym również podkreślić, że podczas maksymalnego skrętu w lewo słychać stukanie w lewym kole nie wiem czy jest to jakoś związane z wałem.
doonn
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 15 Sty 2012, 14:00
Prawo jazdy od: 12 01 2006
Auto: Land Rover Freelander

Re: Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

16 Sty 2012, 21:02

witam, w dobrej wierze kupiłeś ferdka do roboty :(
jak przy jezdzie na wprost są zgrzyty - to wyciagaj wał z powrotem :!: i to szybko zanim wybuchnie IRD
jak dodatkowo przy silnym skrecie stuka i "napręża napęd" to silnie sklejona wiskoza która często jest przyczyną przeciążeń IRD, przegubów , mocowania dyfra itd...
zastanawiam się czy nie taniej zwrócić to auto cyganowi i kupić ..młodsze przy udziale znawcy tematu Ferdka

ps. przejdz do działu suwów -Freelander i poszukaj -pisaliśmy troche
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Rejestracja: 08 Cze 2010, 18:09
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy od: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa jakość aut poflotowych * Nowa jakość aut poflotowych *
    Zmienia się rynek aut poflotowych i poleasingowych. I są to widoczne zmiany na lepsze. Coraz łatwiej znaleźć wśród takich aut oferty atrakcyjne pod każdym względem. Jeszcze nie tak dawno oferta samochodów pokontraktowych ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006