Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

15 Sty 2012, 15:14

Witam!!!!!!!!
Jestem nowy na tym forum posiadam Land Rover Freelander 1.8 B+LPG z 1998r. Kupiłem go bez założonego wału Pan od, którego kupiłem mówił, że zdjął wał z powodu dużego spalania podczas jazdy 4x4, ale zapewniał, że jest wszystko w porządku, ale okazało się to kłamstwem ponieważ gdy założyłem wał i chciałem się przejechać to na pierwszym biegu było wszystko ok. ale tylko gdy wrzuciłem drugi bieg było słychać zgrzyty pod spodem. Moje pytanie brzmi czym mogą być spowodowane te zgrzyty? Co trzeba wymieć? Czy mogą być to łożyska w reduktorze? Chciałbym również podkreślić, że podczas maksymalnego skrętu w lewo słychać stukanie w lewym kole nie wiem czy jest to jakoś związane z wałem.
doonn
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 15 Sty 2012, 15:00
Prawo jazdy od: 12 01 2006
Auto: Land Rover Freelander

Re: Zgrzyty podczas jazdy 4x4 Freelander!!!!

16 Sty 2012, 22:02

witam, w dobrej wierze kupiłeś ferdka do roboty :(
jak przy jezdzie na wprost są zgrzyty - to wyciagaj wał z powrotem :!: i to szybko zanim wybuchnie IRD
jak dodatkowo przy silnym skrecie stuka i "napręża napęd" to silnie sklejona wiskoza która często jest przyczyną przeciążeń IRD, przegubów , mocowania dyfra itd...
zastanawiam się czy nie taniej zwrócić to auto cyganowi i kupić ..młodsze przy udziale znawcy tematu Ferdka

ps. przejdz do działu suwów -Freelander i poszukaj -pisaliśmy troche
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Rejestracja: 08 Cze 2010, 19:09
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy od: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...
    Zimowa EkoJazda Zimowa EkoJazda
    Jak jeździć ekologicznie i ekonomicznie zimą? Zasady są te same o każdej porze roku, ale w trudnych warunkach pogodowych, niskich temperaturach mają jeszcze większy wpływ na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • BMW E36, drift, tył
      BYD e6, taxi
      Rage-Race 2009
      Rolls Royce Ghost