Zimówki do almery

Moderator: fs.mod
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

zimówki do almery

Post» 25 Wrz 2011, 11:57

Witam, muszę zakupić zimówki do almery N15(sedan) i proszę Was o poradę-jakie wybrać? z racji że nie miałem wcześniej samochodu nie jeździłem w zimę więc jestem w tym temacie lekko zielony;) letnie mam w rozmiarze 185/65/14
zigiwidi
Nowicjusz
Nowicjusz

Miejscowość: Tbg/Krk

Re: zimówki do almery

Post» 25 Wrz 2011, 16:27

Takie rzeczy znajdziesz w zamiennikach - z zasady zimówki zakłada się węższe np. 175/70R14 - zakładam, że na te same felgi..
To idealny zamiennik - nie będzie oszukiwać ..
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 185/65r14/
Masz prawo zachować milczenie, a wszystko co napiszesz może zostać zmoderowane ..
Awatar użytkownika
silvo44
Moderator
Moderator

Miejscowość: Olkusz
Auto: OPEL ASTRA F X14NZ + LPG
Prawo jazdy od: 01 09 1983

Post» 25 Wrz 2011, 23:09

Ta regula/zasada to jest chyba tylko po to zeby kpl. opon kupic taniej... bo nie ma innego logicznego uzasadnienia kupowania wezszych opon na zime...

Kup taki sam rozmiar jaki masz letnie najlepiej, o ile to rozmiar zalecany przez producenta.

I na oponach ziomowch nie warto oszczedzac, chyba ze naprawde nie zamierzasz duzo jezdzic w zimie, a kasy ci na opony z przynajmniej sredniej polki cenowej szkoda.
Czimi
Stały forumowicz
Stały forumowicz

Auto: W210 220 CDI
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Post» 26 Wrz 2011, 11:10