Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

Re: Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

12 Wrz 2016, 10:42

Kurdę, Marian, nie mogłeś dopisać który rocznik był tego Espace? - a tak to się jeszcze zastanawiam czy piszemy o tym samym ;)
tomekdk
Aktywny
 
Posty: 414
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.

Re: Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

12 Wrz 2016, 10:44

Espace IV 2004-2013 podajże?
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 182
Rejestracja: 08 Lip 2016, 14:53
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: C5X7

Re: Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

12 Wrz 2016, 11:07

Espace IV jest od 2002 roku, a mnie chodziło o konkretny rocznik o którym mówisz, bo możesz mówić o 2.0 o oznaczeniu nissanowskim QR (na co wskazują wymienione przez Ciebie usterki), który to w tym Espace mógł siedzieć ... a o którym to ja nie mówię, mówiąc, że wolnossący 2.0 z Laguny III ma dobre opinie, bo ja mówię o silniku o oznaczeniu MR - oznaczenie nissanowskie, który pojawił się w roku 2007.
tomekdk
Aktywny
 
Posty: 414
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.

Re: Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

12 Wrz 2016, 11:53

Espace o którym mowa jest z pełnego przekroju produkcji 2002-2014 - już odrobiłem lekcję. O konkretnym egzemplarzu o którym mówię był z 2008r i poszedł w cholerę. Z oznaczeniami Nissana się nie spotkałem lecz z tego co patrzę po katalogu to był jeden ten sam od 2002-2014r w Espace.

Nie mniej jednak szczerze wątpię aby to było coś innego w Lagunie. Aczkolwiek upierać się nie będę, bo nie miałem kontaktu z Laguną z tym silnikiem, a po katalogach nie mam teraz czasu patrzeć.

I czemu uparłeś się na ten silnik w tym samochodzie skoro Twoich podstawowych założeń nie spełnia. Po pierwsze tego mało, po drugie spali tyle samo co 2.0T (F4RT - który jest tańszy w częściach i trwały jak diabli), a w trasy i tak brałbym spokojnie 1,5/2.0 DCI <- i tutaj wybór masz największy.
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 182
Rejestracja: 08 Lip 2016, 14:53
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: C5X7

Re: Zmiana samochodu na nowszy i większy, na długie trasy - do 30.000

12 Wrz 2016, 11:58

Jeśli chodzi o mnie - to właśnie od 2007 roku jest inny silnik 2.0 140 koni, który siedzi w Lagunie III i on ma dobre opinie, dlatego się uaktywniłem, żeby wyprostować sprawę.
Poprzednik - rzeczywiście - do najlepszych nie należał.
tomekdk
Aktywny
 
Posty: 414
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zimowa EkoJazda Zimowa EkoJazda
    Jak jeździć ekologicznie i ekonomicznie zimą? Zasady są te same o każdej porze roku, ale w trudnych warunkach pogodowych, niskich temperaturach mają jeszcze większy wpływ na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu ...
    Honda Clarity - najlepszy zasięg bez silnika spalinowego Honda Clarity - najlepszy zasięg bez silnika spalinowego
    Według oficjalnych pomiarów dokonanych przez Agencję Ochrony Środowiska (EPA) w USA, Honda Clarity Fuel Cell oferuje zasięg 589 kilometrów oraz zużycie paliwa wodorowego na poziomie 28.9 km/l, co w przeliczeniu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006