Zmieniać kable?

Zmieniać kable?

20 Mar 2011, 19:31

Witam!

Buduję sobie w samochodzie małe audio z niższej półki. W samochodzie siedzi już SONY GT740 jako napęd, z przodu JBL GTO 6528S (165mm), z tyłu JBL GTO 528 (130mm). Fader działa na +10 przód w skali +/- 15 tak więc to, że tylne głośniki są zamontowane w sumie nie zmienia odbioru. Wszystko gra ładnie, nie potrzebuję dużego basu bo nie słucham "basowej" muzyki, słucham sobie starego rocka i metalu.
I teraz pytanie. Aktualnie używam zwykłych kabli jakie były prowadzone w samochodzie 13 lat temu, cienkie jak kabelki od słuchawek dousznych. Czy zmiana tych kabli na przykład na 2x1mm (takie posiadam w domu) Jamo i lekkie wygłuszenie drzwi zwiększą komfort słuchania muzyki? Co się zmieni jeśli w ogóle? Dynamika? Czystość? Inaczej wszystko będzie brzmiało?

Pozdrawiam!
axl2000
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 01 Lis 2008, 18:31
Miejscowość: Warszawa

Re: Zmieniać kable?

21 Mar 2011, 08:38

Jak byś chciał napędzić jakimś wzmacniaczem to wtedy warto pociągnąć miedz beztlenową 2,5mm2 ale przy mocy z samego radia zmiana przewodów będzie miała działanie raczej psychologiczne :wink: Ale oczywiście na pewno nie zaszkodzi osobiście proponował doinwestować w dobre wygłuszenie.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Limuzyna Audi A8 L extended Limuzyna Audi A8 L extended
    Życzenie klienta jest priorytetem dla czterech pierścieni, nawet wtedy gdy wymagania wydają się niezwykłe. Przykładem takiego podejścia jest przygotowanie specjalnej wersji Audi A8. Na zamówienie jednego z europejskich ...
    Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji
    Na noworoczny test do naszej redakcji trafił ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 najnowszej generacji w wersji z 510-konnym silnikiem i kabiną GigaSpace. Ciągnik połączyliśmy z chłodnią do przewozu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006