Zurzycie paliwa / skoki obrotów / brak mocy

zurzycie paliwa / skoki obrotów / brak mocy

13 Maj 2008, 20:10

Cześć. sprawa wyglada następująco mój WV polo 1.3 GT pali około 12 litrów benzyny. Z rana ma strasznie niskie obroty na biegu jałowym i wszystko niby bylo by ok bo po okolo 20 minutach na biegu jałowym obroty zaczynają byc normalne (okolo 1000 a nie jak z rana około 500), ale ten spadek obrotów pojawia się puzniej (gdy silnik jest juz cieply) podczas jazdy. a wyglada to tak: gdy rozpoczynam chamowanie silnikiem i obroty spadną np do 1600 - 1700 (w większosci przypadków jest to wlasnie nawet lekko poniżej 2000) dodam gazu - samochód nie reaguje (nadal się odbywa chamowanie silnikiem), wcisne gaz dodechy reakcja wyglada tak ze po opuznieniu o jakies 1-2 sek samochod sszarpnie podskoczą obroty powiedzmy do 1800 znow jest przerwa i następuje chamowanie silnikiem przez około 1-2 sek następnie jest szarpnięcie i zazwyczaj wtedy zaczyna normalnie pracowac. Zauwazylem tez że samochód ma jakby niższą moc.
zurzycie paliwa wiąże z tym że biegi muszę zmieniac na okolo 3500 żeby obroty nie spadły ponizej 2500. niskie obroty na biegu jałowym wiąże z silnikiem krokowym, ale co z tym brakiem reakcji na nacisnięty gaz ?
KSN
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 Lut 2008, 18:41
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu? Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu?
    Mogłoby się wydawać, że włączenie świateł przeciwmgłowych, wymiana koła na zapasowe czy znajomość sygnalizacji świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej to podstawowe umiejętności, jakie powinien posiadać kierowca. Tymczasem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006