Zwykłe, proste i porządne radio z USB. POMOCY!

02 Lut 2013, 14:46

Witam.

Po 2 dniach przeglądania filmików i opisów poddaje się. Czy ktoś może mi podrzucić pomysł na radio spełniające powyższe kryteria? Radio będzie zamontowane w Audi A4 B5, głównie chodzi mi o dobrą moc i prostotę tzn. Głownie chodzi mi o to aby pokrętło główne nie było zarazem przyciskiem do głównego menu, ponieważ niekiedy użytkuje auto kolegi w którym zamontowane jest radio Alpine i szlag mnie trafia jak zamiast szybko przyciszyć przez przypadek wchodzę w menu i wyciszam maksymalnie basy a głośność ani drgnie. Może to pierdoła ale wiem, ze nie mogę mieć takiego radia bo źle by się to skończyło dla niego i najbliższego otoczenia :angry:

Jeżeli macie jakieś pomysły na radyjko w przedziale cenowym 300-400zł które spełnia moje wymagania to bardzo proszę o podesłanie czegoś :)
Wacek_13
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Jaworzno

04 Lut 2013, 17:40

Ciężko wskazać zwycięzcę testu jak dla ciebie. Ja używam w swoim aucie produktów Clariona i jestem bardzo zadowolony. Bardzo fajną ofertę i tanią ma Kenwood, radio z USB można kupić w cenie poniżej 300 złotych. Przejdź się do najbliższego Media Marktu i posłuchaj jak grają poszczególne radia. Potem mozesz sprawdzić ceny w porównywarkach cenowych produktów, które cię interesuja.
cbmaniak
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: ASTRA G

04 Lut 2013, 18:46

tak będę musiał zrobić, skoczyć do jakiegoś marketu i zobaczyć. miałem nadzieję, że użytkownicy radioodtwarzaczy podrzucą tu jakieś radia w których właśnie główne pokrętło nie jest również wejściem do menu radia.
Wacek_13
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Jaworzno

04 Lut 2013, 21:01

Wiesz, każdy ma inne priorytety. U mnie się sprawdza np. stary model sony xpolde, tylko że to kompletnie nie dla Ciebie, ze względu na taką a nie inną jego obsługę.
ramires
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Golf VI, Fabia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...