1,8T 2001r. 9900 opinia

1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 17:12

Witam,
znalazłem taką ofertę
[link wygasł]

myślicie że warto?
Szukam silnika 1,8T, rocznik od 2000, może być w 3 drzwiach, może być Golf lub A3.
Nie wiem czy lepiej od kogoś prywatnego?
Generalnie rejon Mazowieckiego.
Hala
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
Prawo jazdy od: 17 04 2006
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: nie mam

Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 17:17

Co to za "tjunink" na przednich lampach?

Jaki masz budżet?
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Rejestracja: 08 Lis 2013, 19:22
Auto: Nie mam

Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 17:19

Ok 10 tys +/- 1 tys zł.

No właśnie te lampy...tylko że wolałbym np Radomia nie brac pod uwagę.
Najlepiej 150 koni bo te mocniejsze drożej stoją a zawsze jakieś tam zabawy w moce można porobić po zakupie.
Hala
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
Prawo jazdy od: 17 04 2006
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: nie mam

Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 17:39

[link wygasł] - z wyglądu zwykły Golf a na światłach nie jednego zaskoczy :mrgreen:
[link wygasł] - w przebieg i książkę serwisową zbytnio bym nie wierzył.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34125
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 18:29

Hmm a dlaczego ten golf zaskoczy na światłach? :D

Ten Hyundai raczej odpada chyba że to jednostka doładowana? bo chodzi o dalsze modzenie, zwiększanie poweru, skupiłby się na VAG-u 1,8 turbo.
Hala
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
Prawo jazdy od: 17 04 2006
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: nie mam

Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

18 Sty 2017, 18:52

Bo to Golf a większość będzie myślała że ma 1.9TDI :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34125
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły Liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły
    Zmiana pory roku wymaga od kierowców dostosowania do nowych warunków jazdy. Wyzwania dla prowadzących auta związane z jesienią to m.in. liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły. Pamiętajmy ...
    Opel Insignia z instalacją gazową LPG Opel Insignia z instalacją gazową LPG
    Opel Insignia z silnikiem 1.4 Turbo LPG ecoFLEX przystosowanym do eksploatacji na skroplonym propanie-butanie (LPG). Fabryczną instalację gazową można zamówić do każdej wersji nadwoziowej flagowego Opla, czyli sedana, ...

  • Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 19:30

    Barol napisał(a):https://www.olx.pl/oferta/stylowy-sport ... 24ac1f0289
    skąd taki silnik w Hyundaiu? :o był tam 1.8, ale miał bodaj 130 KM
    Jeśli chcesz turbo to możesz jeszcze rzucić okiem na Saaba 9-3 I gen
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10571
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 21:33

    Panowie, a może warto iść w coś tego typu?
    [link wygasł]

    1,9 tdi niezniszczalne, zrobie wtryski, turbo i wyjdzie ze 170 koni i 400 niutów i będzie ładnie leciało :)

    Trochę się boje tych 1,8T bo sporo zajechanych, dwumas itd, do tego tunerzy mają głeboko te silniki bo dzisiaj większość jak ma kase kupuje TSI które się łatwiej modyfikuje.

    Nie wiem w sumie co robić., ale podstawowe TDI 90 konne będzie mniej zakatowane.
    Hala
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
    Prawo jazdy od: 17 04 2006
    Przebieg/rok: 16tys. km
    Auto: nie mam

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 21:52

    Hala napisał(a):1,9 tdi niezniszczalne, zrobie wtryski, turbo i wyjdzie ze 170 koni i 400 niutów i będzie ładnie leciało :)

    ... i władować kasy, że starczyłoby na zdrowe 1,8T, które nie klekocze jak Ursus i nie dymi jak Autosan :ok:
    Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

    IS 200 by dzida
    lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
    dzida
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13973
    Zdjęcia: 106
    Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
    Miejscowość: Biłgoraj
    Prawo jazdy od: 05 05 2008
    Auto: Lexus IS 200
    Silnik: 2,0 R6 155KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 22:24

    No ale znajdź zdrowe 1,8T to pogadamy.
    Kupić za 12 tys 1,8T, potem zrobić soft na 180 koni żeby latem i tak obcinało konie, silnik który pali 20/100 w mieście przy ostrej jeździe, dwumas za 2 tys zł itd..

    Wg mnie takie 1,9 tdi alh wychodzi lepiej, auto za 8 tys + cześci za 2 tys i strojenie 1500 to mam za 12 tys fajnie 1,9 tdi 170 konne.

    Nie wiem ale 1,8T są bardzo zajechane, te auta nowe to były 15 lat temu w salonie a dzisiaj często nie mają od 5-6 lat wymienianego oleju, filtrów i rozrząd który wisi na włosku.
    A do tego zrypane turbo, zajechane sprzęgła z dwumasą i plucie oleju wszystkimi szczelinami.
    Hala
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
    Prawo jazdy od: 17 04 2006
    Przebieg/rok: 16tys. km
    Auto: nie mam

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 22:48

    Hala napisał(a):ale podstawowe TDI 90 konne będzie mniej zakatowane.
    zdziwiłbyś się :mrgreen:
    Nie sztuką jest wkleić 17 letniego diesla z januszowym przebiegiem i rzucać teoriami, że prędzej go trafisz w bdb stanie niż 1.8t
    TDI 90KM kupują najczęściej janusze patrzący na cyferki na komputerze, zalewający bak opałem czy inną ruską ropą, potem jeżdżą prawie do odpadnięcia kół i oddają do Mirka handlarza, który dotykiem magicznej różdżki robi z auta igiełkę z przebiegiem 200k :ok:

    Gdy pracowałem w komisie zaraz po podtlenku tematem większości był diesel (bo mało pali), a jak już był TDI, zwłaszcza "ładny" za psi pieniądz to jeździły pielgrzymki.
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10571
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 23:30

    Tak, tylko zwróć uwagę że 1,8T też studentki na uczelnie nie kupują, to są wersje dla młodocianych do ścigania się z syfikami i Bemwu.
    Ponadto doprowadzić do porządku 1,8T a 1,9 tdi 90 konne to trochę chyba różnica.
    Mechanicy znają tdi jak własne palce, z 1,8 turbo nie ma fajerwerków, jak sa nieszczelności w dolocie, czy jakieś zaworki padają to często mechanik nie ma pojęci o co chodzi.

    Mnie nie zalezy na tym żeby być cool bo mam tdi pod maską tylko chce zdrowe auto i wydaje się że im mniej koni pod maską tym łatwiej znaleźć coś mniej zaoranego.
    Żeby potem nie było akcji pt naprawa kompletnego układu napędowego, półosie, przeguby, skrzynia, sprzęgło itd.
    Hala
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
    Prawo jazdy od: 17 04 2006
    Przebieg/rok: 16tys. km
    Auto: nie mam

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    18 Sty 2017, 23:42

    Tak, ale oprócz silnika masz jeszcze resztę auta, która też podlega zużyciu.

    Jak dla mnie lepiej dozbierać hajsu i kupić Leona 1.8t 150KM +, bo do niego jeszcze Łukasze i Sebastiany się nie dorwali, bo one droższe
    Ostatnio edytowany przez mike, 18 Sty 2017, 23:43, edytowano w sumie 1 raz
    Powód: uzupełnienie info
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10571
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    19 Sty 2017, 00:04

    Leon to chyba tylko 1,8T 180 koni i cholernie drogie nawet 15 tys jak zdrowy.
    No ale może poszukam tylko obawiam się że będzie ich mniej na Mazowszu niż Golfów czy A3.
    Hala
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 18 Sty 2017, 17:08
    Prawo jazdy od: 17 04 2006
    Przebieg/rok: 16tys. km
    Auto: nie mam

    Re: 1,8T 2001r. 9900 opinia

    19 Sty 2017, 00:11

    dzida napisał(a):... i władować kasy, że starczyłoby na zdrowe 1,8T, które nie klekocze jak Ursus i nie dymi jak Autosan :ok:
    Każde BMW lata regularnie bokiem pod Tesco, każdego Civica jakiś Sebix regularnie traktuje do odcinki, a i każde 1.8T jest zajeżdżane bez litości. Bez przesady... Rynek aut w Polsce jest jaki jest, ale to nie oznacza, ze do każdego zakupu trzeba przyklejać jakieś dziwne uprzedzenia. Mój kolega jakieś półtora roku temu kupił A3 1.8T, samochód z pewną historia serwisową, nie był najdroższą ofertą na allegro w tamtym czasie, raczej średni pułap cenowy, niczym szczególnym się w sumie nie wyróżniał- ot zwykły samochód. Do tej pory przy osprzęcie nie nie było trzeba robić dosłownie nic, oleju nie wciąga w hekto litrach i nie pali 20litrów/100km. Znam co najmniej kilku użytkowników 1.8T, którzy nie katują tego silnika na każdym możliwym kroku, a zwyczajnie traktują go jako w miarę dynamiczny środek transportu, przy tym zachowując normalne standardy serwisowania.
    Warsztat, który dobrze ogarnie 1.8T często nawet nietrudno znaleźć na tak zwanym "zadupiu", a jak nie to nietrudno znaleźć pomoc wśród lokalnych użytkowników różnych for VAG'a. Nie raz wystarczy trochę pomyśleć, jeśli pojawi się problem :ok:
    Trzeba przeglądać oferty i sensownie sortować ogłoszenia i przede wszystkim się nie napalać.
    A co do stwierdzenia mniejsza moc= lepszy stan, nie był bym tego taki pewny. Tutaj na przykładzie chociażby BMW, można stwierdzić, że im mniejsza moc, tym bardziej zajechany samochód. Młodzi ściganci zazwyczaj wyznają zasadę im taniej, tym lepiej i niekoniecznie stać ich na droższe egzemplarze z większą mocą. A jeśli już faktycznie kupują mocniejsze auta, to zazwyczaj jest to egzemplarz, który "zajeżdża" już któraś osoba z rzędu i swoim użytkowaniem tylko dolewają oliwy do ognia. Tak jak wyżej pisałem, trzeba sensownie sortować ogłoszenia, aby uniknąć takich egzemplarzy.

    dzida napisał(a): ... i władować kasy, że starczyłoby na zdrowe 1,8T, które nie klekocze jak Ursus i nie dymi jak Autosan :ok:

    Nie widziałeś jeszcze Autosana w akcji, podczas porannego rozruchu :D
    pkc
    Zaawansowany
     
    Posty: 646
    Rejestracja: 15 Gru 2014, 18:36
    Prawo jazdy od: 10 08 2004
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E36/E39, Audi A4 B8/80 B4
    Silnik: 328i/530d/2.0TFSi
     
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Tańczące dziewczyny
      Volkswagen Passat, zabudowa bagażnika CarAudio
      69. Rajd Polski, Esapekka Lappi, Janne Ferm, podium, SKODA Motorsport