1967 Buick Riviera GS - restaurować czy na części?

21 Maj 2024, 21:53

Witam, jestem posiadaczem rzadkiej wersji Buick'a Riviera GS z 1967 roku. Jest to tzw "barn find" sprowadzony z USA. Ze względów na brak titlu pomysłów na samochód było dużo. Pierwotnie miał być przecięty w pół i miał posłużyć jako dekoracja pubu. Z tylnej części samochodu miała być zrobiona kanapa a z przodu barek z lodówką pod maską. Druga opcją było po prostu rozebranie go na części. Na szczęście do tego jeszcze nie doszło. Patrząc na samochód, na jego bryłę i to w jakim jest stanie to aż serce się kraje na myśl że miałby być porozcinany. Samochód jest kompletny, niektóre chromy oczywiście do renowacji ale jest to opcja GS z kolumna między siedzeniami i jednostką 360 pod maską z kosmiczną obudową filtra powietrza. Można powiedzieć że najbardziej pożądany model Riviery z tych lat. Jako że siedzę w lakiernictwie od lat i mam kupę projektów za sobą odrestaurowanie tej Riviery nie sprawiło by mi żadnego kłopotu. Jedyny problem jest taki że po odrestaurowaniu samochodu nie da się go zarejestrować (brak titlu). Wyczytałem ostatnio że w tym roku wszedł przepis o możliwości zarejestrowania auta zabytkowego bez dokumentów. Czy ktoś przerabiał temat i może ma informacje jak to w praktyce wygląda?
Dawidssd
Obserwowany
 
Posty: 1

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...
    Volkswagen Beetle Cabriolet
    VW Beetle Cabriolet to kontynuacja wyjątkowej historii samochodu po zaprezentowanym po raz pierwszy w 1949 roku Garbusie Cabriolet (typ 15) i New Beetle Cabriolet z 2002 roku. Obecny Beetle Cabriolet jest trzecią generacją ...