REKLAMA
Witam ma problem z moim Peugeot 508 2.0 hdi 2011r, a mianowicie 3 tygodnie temu zaczął kopcić na czarno, praktycznie przez cały czas (tylko przy jeździe ze stałą prędkością nie dymił), na warsztacie sprawdzili turbo i wymienili mechanizm sterujący ale objawy nie ustąpiły (mechanicy wszystko gra - komp wiadomo) ale jak skoro kopci - posprawdzałem węże między turbo a intercoolerem oraz między intercoolerem a kolektorem dolotowym okazało się że są sparciałe wymieniłem poprawa jest ogromna ale przykapca po dodaniu gazu przez ok 1-2s.
CZY MOŻE TO BYĆ WINA ZABRUDZONEJ PRZEZ OLEJ TURBINY (WIADOMO NIESZCZELNY UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA TURBINA SIĘ NIE USZCZELNIA I PUSZCZA OLEJ NA ŁOPATKI/ ZMIENNA GEOMETRIA KTÓRE SĄ "PRZYKLEJONE" OLEJEM DO OBUDOWY, CZY MOŻE WINNY JEST ŹLE USTAWIONY MECHANIZM STERUJĄCY TURBO.