30tys na auto w automacie - czy to realne?

12 Sie 2021, 11:56

Witam. Od kilku lat mam focusa MK2 hatchback i planuję zmianę.Nie znam się bardzo na samochodach, więc to jest dla Mnie trudny temat, ale czy jestem w stanie znaleźć coś w automacie do 30tys, co nie będzie dziadkowozem i koszt napraw nie będzie wynosił połowę wartości auta?

Moje oczekiwania/wymagania?
-poruszam się po mieście, więc celuję w benzynę i hatchback/coupe. 15tys km rocznie.
-nie chcę, żeby Moje auto było starsze, niż obecne, które posiadam. Minimum 2007r i nie zajechane.
-fiaty, skody, volkswageny, odpadają.

Co przeglądałem?
- Citroen c4 II / Citroen DS4 - niestety dominują diesle w ogłoszeniach.
- ze starszych coupe, które oglądałem, to laguna III. Podoba mi się z wygląd.
- Mercedes CLC 180. Też całkiem ciekawy samochód, ale czy da się znaleźć zadbaną jednostkę w automacie w tych pieniądzach w ogóle, aby nie popłynąć z kosztami?

Takie luźne przemyślenia. Chętnie wysłucham opinii bardziej doświadczonych i czekam na ewentualnie inne modele w które mógłbym uderzać.
Luki930
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 07 2016
Auto: nie mam

12 Sie 2021, 12:28

Polecę klasyką, laguna 3 2.0t
quel
Zaawansowany

Auto: Fiat Bravo
Silnik: 1.9 M-jet
Rok produkcji: 2008

15 Sie 2021, 12:37

a citroen c4 II lub DS4?
Ma ktoś zdanie odnośnie tych samochodów?
jak automat w tych samochodach sobie radzi? to są w miarę spoko auta, czy celować w zupełnie w coś innego? Pytam, bo tych aut chyba jest najwięcej w ogłoszeniach i łatwiej wybierać z 15 aut, niż z 3.
Luki930
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 07 2016
Auto: nie mam

15 Sie 2021, 19:18

Luki930 napisał(a):a citroen c4 II lub DS4?
benzyniaki raczej z kategorii "do niczego".
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 13
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II //Opel Astra
Silnik: 1.6TDCI109KM/1.6 115
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

16 Sie 2021, 10:36