A3 8L 1.8t 5 drzwi (za ile/czy warto?)

06 Maj 2021, 19:28

Invi napisał(a):Nie rób sobie jaj, takie informacje pojawiają się odkąd 1.5tsi weszło na rynek, kolejna wtopa vag i tyle

No właśnie pytanie akademickie kto ma jaja a kto ich nie ma i kto nie potrafi czytać internetów ze zrozumieniem

Posiadacze aut z Grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wyposażonych w benzynową jednostkę napędową 1.5 TSI zestawioną z manualną skrzynią biegów często narzekali na tzw. "efekt kangura".Jeśli wybraliśmy samochód z automatyczną skrzynią biegów DSG, to problem nas nie dotyczy


Invi napisał(a):Ma kosztować 30k?
A kto tak powiedział? ale 9 tys z opłatami i zarobkiem dla handlarza i to , a 12 od prywatnej osoby to jednak meeega różnica

i rzeczywiście głupoty do naprawy: turbina, sprzęgło, cewki, świece, rozrząd za 1,5k, przepływomierz, poduszki silnika, może i skrzynia? tak te auta wyglądają.
Może dla Ciebie to głupoty warte z 5k jeśli chodzi o serwis
i teraz porównaj sobie Twoje 5k które "Zawsze i wszędzie" wkłąda się w 2,0 TFSI warte 30k a wkład 5k w auto za 9k 20 letnie z 1,8T i odpowiedz na pytanie czy 2,0 TFSI jest faktycznie takie beznadziejne
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 691
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Maj 2021, 21:05

Podsumowując.

Jako że sprowadzam dużo aut z ch mogę jednoznacznie stwierdzić że prawdopodobieństwo wtopy przy tej szarej z ch jest takie samo jak przy tej z PL okraszonej głupotami serwisowymi.
Cena jest jak najbardziej do osiągnięcia dla handlarza a auto nie musiało być trupem.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 7715
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Maj 2021, 21:34

demirbiras napisał(a):No właśnie pytanie akademickie kto ma jaja a kto ich nie ma i kto nie potrafi czytać internetów ze zrozumieniem


My tu piszemy o szarpaniu dsg w połączeniu z tym silnikiem na które zwracali uwagę zarówno użytkownicy jak i kilka redakcji podczas testów, efekt kangura przy manualu to odrębny temat, znawco vaga

Reszty postu nawet nie skomentuję, sporo na forum przewijało się fanatyków ale jesteś na ich tle wybitnie oporną na wiedzę i logiczne myślenie jednostką.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6633
Przebieg/rok: >50tys. km

07 Maj 2021, 00:21

Invi napisał(a):My tu piszemy o szarpaniu dsg w połączeniu z tym silnikiem na które zwracali uwagę zarówno użytkownicy jak i kilka redakcji podczas testów, efekt kangura przy manualu to odrębny temat, znawco vaga

Trochę się zamieszałeś :yes: chcesz coś na siłę napisać ale jak widać nie wiesz o co chodzi.
Szanowny forumowy hejterze vaga - szybki pisał o szarpaniu w 1,5 TSI a nie jakieś dsg przez Ciebie wymyślone.
To że dsg szarpie to jest usterka związana z egzemplarzem nieważne czy jest 1,2 tsi pod maską czy 2,0
za chwilę to napiszesz że turbiny trzeba regenerować.
Także nie wiesz o czym mówisz już poraz kolejny, tak jak z tym wkładem 5k w 2,0 tfsi. Mieszasz ze sobą usterki egzemplarza z usterką silnika 1,5 tsi (tylko i wyłącznie)
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 691
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla TS kombi GR Sport oczami Kuby Przygońskiego
    Toyoty w wersjach GR Sport to połączenie codziennej użyteczności z dynamicznym charakterem rodem z Toyota Gazoo Racing. Możliwości Corolli TS kombi GR Sport przetestował Kuba Przygoński, jeden z najbardziej wszechstronnych ...
    Samochodem na narty - o czym trzeba pamiętać?
    Rozpoczął się okres ferii zimowych, a tym samym rodzinnych wyjazdów na narty. Jeżeli taka podróż ma odbyć się samochodem, warto zastanowić się nad sposobem przetransportowania nart, a także przygotować się do ...

  •