[D] Accord VIII 2,0 / 6 II 2,0 / Exeo 1,8 T / SuperB II 1,8 TSI

Który model wybierasz?

Honda Accord VIII 2,0 - 156KM
1
50%
Mazda 6 II 2,0 - 147KM
0
Brak głosów
Seat Exeo 1,8T - 150KM
1
50%
Skoda SuperB II 1,8 TSI - 160KM
0
Brak głosów
Razem głosów : 2

[D] Accord VIII 2,0 / 6 II 2,0 / Exeo 1,8 T / SuperB II 1,8 TSI

11 Lis 2016, 18:40

Image

Podstawowe kryteria zestawienia:
- kombi segmentu D
- silnik benzynowy o mocy ok. 150KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z ok. 2010r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Honda Accord VIII 2,0 - 156KM
- Mazda 6 II 2,0 - 147KM
- Seat Exeo 1,8T - 150KM
- Skoda SuperB II 1,8 TSI - 160KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na wysoki koszt amortyzatorów (KYB, Bilstein) w Hondzie, końcówki drążka kierowniczego (FEBI) i cewki zapłonowej (NGK) w Maździe oraz termostatu (Gates) w Seacie.
W przypadku Skody i Seata doliczono koszt koła dwumasowego (Sachs, LUK) oraz regeneracji turbosprężarki. W zestawieniu bierze udział Seat Exeo z silnikiem 1,8T stosowany do połowy 2010r. i nie należy go mylić z silnikiem, który jest w Skodzie (obarczony tymi samymi drogimi w usunięciu wadami). 1,8TSI stosowano w zastępstwie 1,8T w tym modelu od połowy 2010r.

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 13249
Zdjęcia: 96
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Alpine będzie miało płaską podłogę i tylny dyfuzor Nowe Alpine będzie miało płaską podłogę i tylny dyfuzor
    Właściciwości aerodynamiczne są kluczem do osiągów i wydajności nowego Alpine. Połączenie płaskiej podłogi – rozwiązania zapożyczonego ze świata bolidów i wyścigów samochodowych – z tylnym ...
    Czy obwodnice miast powinny być płatne? Czy obwodnice miast powinny być płatne?
    Czy płacenie za obwodnicę stawia pod znakiem zapytania sens jej istnienia? Przecież obwodnica ma za zadanie odciążenia centrum miasta. W przypadku jak będzie płatna to czy kierowcy nie wybiorą jednak przejazdu przez centrum.

  •  
    • Z ulicy na tor - Poznań
      Skoda Fabia S2000 w powietrzu, Jan Kopecký i Pavel Dresler
      Mercedes SLK vs Honda Civic, 2
      Summer Cars Party 2009