12 Paź 2025, 12:12
Dzień dobry,
Jestem studentem informatyki, który przygotowuje się do tematu pracy dyplomowej. Z racji mojego hobby, jakim jest mechanika, chciałbym, aby temat pracy był związany z serwisowaniem pojazdów. Prowadzę analizę na temat codziennych problemów w niezależnych serwisach [samochodowe / auto detailingu / rowerowe (w tym e-bike) / serwisy pojazdów typu UTO]. Chcę zrozumieć, jakie rozwiązania cyfrowe mogłyby realnie ułatwić Wam pracę - pomijając kwestie fakturowania i magazynu.
Na podstawie rozmów z kilkoma osobami z branży zauważyłem, że wiele frustracji rodzi się wokół komunikacji z klientem, dokumentacji pracy i budowania historii serwisowej. Dlatego mam do Was, praktyków, kilka pytań:
Co jest Waszym największym "pożeraczem czasu" lub źródłem frustracji w codziennej pracy?
Jeśli korzystacie z oprogramowania do zarządzania serwisem, to czego Wam w nim najbardziej brakuje lub co Was irytuje?
Jaka jedna, konkretna funkcja w aplikacji sprawiłaby, że powiedzielibyście: "Tak, tego właśnie potrzebuję"?
Alternatywnie, proszę o wypełnienie poniższej ankiety: [link]
Będę ogromnie wdzięczny za każdą opinię. Wasze doświadczenie jest bezcenne.
Dzięki!