AR Giulietta czy jest to dobry 1-szy samochód?

02 Mar 2026, 17:18

Witam, jestem świeżym kierowcą i zastanawiam się nad zakupem Giulietty z silnikiem 1.6 JTDM rocznik 2010-2013 na pierwszy samochód, czy jacyś posiadacze mogliby się wypowiedzieć odnośnie awaryjności tego samochodu, ewentualnych porad przy zakupie i czy w tym przypadku mit o alfach jako dziurze bez dna jest nietrafiony.
Ronczkapinda
Nowicjusz

02 Mar 2026, 19:43

Jaki masz budżet?
hoderi145
Aktywny

Auto: Audi Q3 Sportback
Silnik: 1.5tsi 150km
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna

02 Mar 2026, 20:02

chciałbym się zmieścić w 20 tyś mogę podciągnąć do 23 tyś
Ronczkapinda
Nowicjusz

02 Mar 2026, 20:37

Silnik był dobry jakieś 10 lat temu, jak był świeży. Teraz w tym budżecie kupisz egzemplarz, który będzie w różnym stanie. Taki w sam raz na potencjalnie drogi serwis.
Jak już chcesz tą alfę, to 1.4tb jest znacznie bezpieczniejszy, ale w tym budżecie może być ciężko coś sensownego kupić.
hoderi145
Aktywny

Auto: Audi Q3 Sportback
Silnik: 1.5tsi 150km
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna

02 Mar 2026, 22:56

Kurczę widziałem sporo tych diesli z przebiegami po 300 tyś, opinie w necie też były, że solidne silniki i te 300 tys powinny bez usterek zrobić, to myślałem, że jak kupię z przebiegiem +-200 tyś to jeszcze trochę to pojeździ. A masz może jakieś ciekawe alternatywy w tym budżecie?
Ronczkapinda
Nowicjusz

02 Mar 2026, 23:49

Ronczkapinda napisał(a):Kurczę widziałem sporo tych diesli z przebiegami po 300 tyś, opinie w necie też były, że solidne silniki i te 300 tys powinny bez usterek zrobić, to myślałem, że jak kupię z przebiegiem +-200 tyś to jeszcze trochę to pojeździ

To mamy rozumieć że słupek silnika postawisz na palecie i z niego składa się całe auto ?