Audi A4 1.8t

Re: Audi A4 1.8t

21 Paź 2017, 20:30

Ale o co w tej chwili pytasz? O kupno auta czy jego serwis, bo się pogubiłem.
Musisz po prostu wiedzieć że turbobenzyny to rarytas w naszym kraju i nie każdy to ogarnie, tak jak szybki pisze, typowy gość od niemca passata może nie ogarnąć, bo tu każdy wężyk, czujnik itp może nawalić a ich jest więcej niż dwa. Podpięcie pod komputer w takim aucie to podstawa. Ale hamownie itp ja bym sobie darował, bo nikt przy kupnie/sprzedaży nie będzie tego robił. A jak już kupisz to po co sobie głowę zawracać, skoro dobrze jedzie (zakładam, że nie kupisz trupa).

Zresztą jeśli się uparłeś na A4 to lepszego silnika tam nie ma oprócz 2.0 20V, które będzie jechać jedynie poprawnie.
galakty
Stały forumowicz
 
Posty: 4049
Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Audi A4 1.8t

21 Paź 2017, 21:33

Dzieki, po prostu ten watek przerodzil sie z wyboru auta w ocene silnika i jego osprzetu :)
Zdecydowany jestem, a wybor egzemplarza tak jak z ogloszenia nr 1 bedzie na chwile obecna pewny. Potem w trakcie eksploatacji sie okaze. Zreszta ogolnie z nowszych aut po 2007 roku ciezko juz wybrac silniki bez turbo bo w zasadzie ich nie ma, a jesli sa to nie jada. Interesuje mnie raczej troche wieksza moc niz jakies 120-130 km. Mialem juz A4 1.8t tyle ze b5 z zajechanym silnikem i wielkim przebiegiem. Teraz podstawa to znalezc dobry egzemplarz b7 w stanie dobrym na chwile zakupu a serwis mysle ze ogane bo pewne doswiadczenie juz mam.
andy88
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 20 Paź 2017, 16:22
Auto: Opel Corsa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo
    Na wiosnę 2017 roku najmniejszy model Škody zyskuje zmodernizowany przód nadwozia oraz zmiany we wnętrzu. Nową twarz modelu buduje przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowe, ...
    Seat Leon III - oszałamiający design Seat Leon III - oszałamiający design
    "Dzięki swojemu dynamicznemu i pewnemu charakterowi, nowy SEAT Leon odnajduje należne mu miejsce. Ma zdecydowany wygląd”, mówi Alejandro Mesenero-Ramanos, szef zespołu projektantów SEAT-a. "Swoim wyglądem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Fiat 124 Spider, 1979 rok, tył
      Mazda rim
      Nissan 350Z