Tak, dokładnie...problem taki nie wiem jak 163 koni w A4 ale seria 150 konna w Golfach, A3 powinna dmuchać 0,6 bara jak jest mniej no to coś jest nie bardzo.
Albo dziura w dolocie i tu są schody bo nie każdy to umie znaleźć, albo podciśnienia albo zawór turbiny ze sztangą (bo 1,8T nie ma zmiennej geometrii itd.)
Potem jest tak że masz 1,8T a objeżdża Cię Golf 1,6
Do tego musi być zdrowy zapłon cewki/świece itd.
Katalizator kolejna opcja itd itd..
Także sprawdź teraz i tak raz na rok warto przeskanować chociaż komputerem czy nie ma błędów albo jak poczujesz że gorzej jedzie.
Ale już Ci teraz powiem że np. gość który w Corsie 1,0 wymienia olej i filtry ew. rozrząd, będzie miał problem znaleźć usterkę w tym silniku
dla takiego odpala, trzyma równo obroty, jedzie - no to wszystko ok.
A na hamowni 120 koni