Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

19 Wrz 2013, 12:46

Jak w temacie moje Audi nie odpala w normalny sposób. Zmuszony jestem do "psiukania" samostartem w kolektor ssący. Sprawdzałem zawód gaszenia przy pomocy miernika i wychodzi na to, że nie dostaje prądu. Próbowałem do zaworu dostarczyć prąd bezpośrednio z akumulatora, ale problem z odpalaniem nie zniknął, a po odpaleniu samostartem prąd pojawia się.

Byłem już u elektronika, który stwierdził, że sterowniki są w porządku i u niego auto jak na złość odpalało przez co śmiał się, że muszę jeździć tylko na jego podwórku. Zasugerował również problem z pompą wiec udałem się do specjalisty, a ten po podłączeniu komputera powiedział, że żadnego problemu z pompą nie widzi.

Czy może ktoś z was miał podobny problem? Może jakieś sugestie? Będę wdzięczny za wszelkie porady i pomoc.

Pozdrawiam.
wiespal
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Wrz 2013, 12:28
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Audi A4
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

29 Paź 2013, 20:10

nie łatwiej podpiąć pod komputer i sprawdzić jakie są błędy i na podstawie tego zacząć działać? :)
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 364
Zdjęcia: 52
Rejestracja: 20 Lip 2013, 21:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

30 Paź 2013, 10:47

a jak byleś u gościa od pompy na kompie to dawkę rozruchową i ustawienie pompy Ci sprawdził?? a jeszcze jedno jaki kod silnika masz??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Rejestracja: 24 Kwi 2012, 17:52
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy od: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

20 Mar 2014, 10:11

Witam,

mojej męczarni ciąg dalszy. Elektronik podpinał komputer diagnostyczny używany w serwisach audi i żadnych błędów nie widzi. Oddałem pompę do regeneracji i jak się okazało były to pieniądze wyrzucone w błoto, bo problem nie zniknął. Wymieniłem komputer (na używany), w którym elektronik odłączył mobilajzer. Wymieniłem czujniki temperatury cieczy. Wykręcałem i sprawdzałem każdą świece i grzeją.

Rozmawiałem z jednym Facetem z mojej okolicy, który ma identyczny problem... Jemu mechanik radził, żeby wymienić wszystkie czujniki...

Już na prawdę nie wiem co to może być...

przemek217 napisał(a):a jak byleś u gościa od pompy na kompie to dawkę rozruchową i ustawienie pompy Ci sprawdził?? a jeszcze jedno jaki kod silnika masz??


Mój kod silnika to: 1Z
wiespal
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Wrz 2013, 12:28
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Audi A4
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Audi A4 1.9 TDI nie odpala podejrzewam problem elektroniczny

03 Maj 2014, 15:41

Jeśli jest to silnik IZ to ma 90 KM,jest to prosta konstrukcja ale z elektroniczną regulacją dawki i momentu wtrysku (ciśnienie 80 mPa),tutaj jak pisze Wiespal może być pies pogrzebany,odpowiednia dawka wtryskiwanego paliwa i moment jego wtrysku w odpowiednim czasie musi być.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6906
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu
    W ubiegłym tygodniu z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan wyprodukowany w zakładach w Wolfsburgu. Był to biały Tiguan z pakietem R-Line i silnikiem 1.4 TSI o mocy 118 kW (160 KM). Tiguan jest najpopularniejszym SUVem ...
    Drift kontrolowany z najwyższą prędkością Drift kontrolowany z najwyższą prędkością
    Nissan ustanowił rekord świata Guinnessa w kategorii driftu z najwyższą prędkością. Specjalnie przygotowany NISSAN GT R NISMO z roku modelowego 2016 wszedł w poślizg kontrolowany przy prędkości 304,96 km/h. Masato Kawabata, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Silnik V10 FSI, Audi R8 V10 RWS
      Targi Auto Moto Eko
      BMW X6 - światła tylne z technologią LED
      Men's Day 2010