Audi a4 (b5 95-01r) czy Honda Acoord VI (98-02r)

17 Gru 2010, 12:53

Witam jak sądzicie co bardziej opłaca się kupić ? Audi a4 1.9 tdi czy Hondę accord 1.8 VTEC interesuje mnei niezawodność, części, utrzymanie, jakość... dodam ze jestem młodym kierowcą i od niedawna mam prawko....
Konradowu
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Kraków

17 Gru 2010, 14:48

Bierz Hondę :)
Łatwiej znajdziesz zadbany egzemplarz, a jakość i niezawodność stoją na wysokim poziomie.
siebek25
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 156
Miejscowość: Kielce

17 Gru 2010, 15:01

Oba godne uwagi.....jako auto ogólnie honda bardziej bezawaryjna audi bardziej zajezdzone z reguły... ale jako silnik 1.9tdi lepszy
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

17 Gru 2010, 16:47

Jeśli zależy ci na dieslu, to lepiej pokusić się o Audi/Passata z 1.9 TDI bo to dobra jednostka jeśli nie przeszkadza ci jej głośna praca, ale jeśli diesel nie jest konieczny (tj. robisz mniej niż 25-30tys. km rocznie albo częściej jeździsz po mieście na krótkie dystanse) to lepiej Hondę - będzie mniej styrana i jeśli nie trafisz na jakiegoś powypadkowego bubla to również mniej awaryjna (w Audi i Passatach piętą achillesową jest zawieszenie)
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

17 Gru 2010, 16:51

Wszystko już zostało powiedziane :-D
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

17 Gru 2010, 17:17

Zależy ile rocznie robisz km.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi AI remote parking pilot - garage pilot