Audi A4 b8 w benzynie - ocena ogłoszeń

09 Kwi 2020, 15:30

Witam, przymierzam się do zakupu Audi a4 b8 z silnikiem benzynowym. Co myślicie o tym modelu i tym konkretnym egzemplarzu?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
HERO33
Nowicjusz
 
Posty: 6

09 Kwi 2020, 15:45

Już na wstępie zapaliła się kontrolka , jak w opisie przeczytałem, że autem jeździła żona do pracy...uwaga...2 km. Taki przebieg auta nie jest dobry dla silnika. Można się spodziewać wszystkiego. Potem pisze, że auto sprowadzone z Niemiec i robione pod siebie. Pytanie kluczowe - kiedy było sprowadzone i dlaczego jest sprzedawane. Tyle by mnie zainteresowało na początku.
Co do samego auta - silniki 1.8 TFSi są znane ze żłopania oleju. Nawet półtora litra na tysiąc km. Były to silniki o oznaczeniu EA888 Gen.2.
Generalnie powiem tak - żeby sie nie rozpisywać - nie są to dobre i polecane silniki.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Kwi 2020, 16:14

Słyszałem, że 2.0 tfsi w b7 jest bardziej dopracowany i nie bierze tyle oleju.
Znalazłem takie ogłoszenie

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Mam wrażenie, że tylny zderzak ma lekko inny odcień.
HERO33
Nowicjusz
 
Posty: 6

09 Kwi 2020, 16:38

HERO33 napisał(a):Słyszałem, że 2.0 tfsi w b7 jest bardziej dopracowany i nie bierze tyle oleju.

Ale po co na siłę szukać 2.0 tfsi jeżeli można wybrać mniejsze zło i wziąć 1.8T...przynajmniej odpada wiele problemów

HERO33 napisał(a):Mam wrażenie, że tylny zderzak ma lekko inny odcień.


Może ma, a może i nie ma...choćby nawet miał to B7to już stary rumpel i mógł mieć 15 x lakierowany tylny zderzak, i miał prawo, to tylko plastik.

Pozatym kolor taki że wystarczy troche cienia i kiepski aparat i wychodzi łaciaty na zdjęciach, czasami też tak na fotkach widziałem że inne odcienie a na miejscu okazywało się że lakier oryginalny.

Pozatym 2...i tak będziesz musiał B7 zaraz poprawiać lakierniczo, bo na pewno jakieś pierwsze oznaki korozji już gdzieś są. :lol: taki urok B7 miałem ich kilkanaście i wiem o czym piszę :lol:


BTW Chcesz B8 to bierz 2.0 TDI
Chcesz B7 to bierz 1.8T
A chcesz benzynę i nowszy model to bierz 2-3 letnie i 2.0 TFSi z jak najmnijeszym przebiegiem to troche chodziaż pojeździsz.
To dobre jest ..jak nowe. :lol:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

09 Kwi 2020, 16:54

Odpusc sobie B8 z 2009r
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1449
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Kwi 2020, 17:08

Autor już zmienił model samochodu na A4 B7 :)

HERO33 napisał(a):Słyszałem, że 2.0 tfsi w b7 jest bardziej dopracowany
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus CT - 9 rzeczy, których o nim nie wiedziałeś
    CT to najmniejszy i najtańszy model w ofercie Lexusa. Ale równie ważny w historii japońskiej marki, co dużo większe i mocniejsze auta. Lexus CT zrewolucjonizował segment luksusowych kompaktowych hatchbacków, ...
    Volkswagen Polo 1,2 TSI o mocy 110 KM
    Pod maską opisywanej wersji Volkswagena Polo znajduje się silnik o pojemności 1,2 litra generujący moc 110 KM. Co w tym modelu znajdziemy na liście wyposażenia nie wymagającego dopłaty? Jest kilka takich rzeczy o których ...