Audi A4 z silnikiem 2,8 quattro czekam na opinie

18 Lip 2009, 21:43

hiszpan1 napisał(a):i będzie wydawał miliony na zawieszenie. bez sensu. co wy macie do tych pasatów? te samochody nie sprawdzają się na polskich drogach. te stary pasaty tak one są świetne zawieszenie i silnik rewelacja ale teraz porażka. pozdro



niezgodzę się miałem w firmie passata b5 1.9 tdi który jeździł od nowości aż do przebiegu 450 000 km, potem został sprzedany, auto mega wytrzymałe na nasze i na ukraińskie drogi bo tam jeździł głównie a u nich wiadomo dziury czasem na 50 cm, auto po tych dziurach szło jak czołg, czasem i po 200 km/h się jechało, ale zawsze na zbieżność po takiej trasie heheheh to były czasy
zawieszenie wiadomo wielowahacz ale było to mocne!

w sumie wiesz w firmie się nie patrzy czasami jak się cuś zepsuło to serwis -faktura -przelew i święto (inni zapłacą) i tak się to kręci, na to się nie patrzy, wiesz gorzej jak ktoś kaski nie ma to każdy grosz się liczy, no ale taki passacik to latał, i przy tym przelocie nawet jeszcze kapcia potrafił przypalić z 4 osobami na pokładzie - hehehe
andrewb25
 
0

19 Lip 2009, 10:38

Krycol napisał(a):...AudiA4 z silnikiem 2,8 quattro ...


Po co ci w Polsce taki silnik ? ;] Chyba że wiele podróżujesz za zachodnią granicę bądź też jeździsz często autostradami. Pamiętaj jednak o ograniczeniach prędkości w PL ;]. Moje zdanie: wywalanie kasy w błoto, bo po pierwsze za duzo pali, po drugie nie wykorzystasz jego możliwości, a mieć tylko po to żeby mieć ? zastanów się ile to jest warte i czy cię stać ;] ... pozdro
Luiz
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Miejscowość: Völklingen [D]
0

19 Lip 2009, 12:13

Andrewb ty mówisz o Passacie śmigającym w firmie,nie wiesz ile razy było robione przednie zawieszenie,ja widziałem na drodze Paska z urwanym wahaczem przy przebiegu 160kkm.Kiedykolwiek czytałem o tych samochodach to zawsze przewijała się ocena nietrwałego ,przedniego zawieszenia(kosztownego w wymianie) ,Opel wypada lepiej! :!: Ten Opel jest polecany szczególnie dla osób,którzy dużo podróżują w długich trasach,wtedy konsumpcja paliwa znacznie spada.Dla fanów benzyny godne polecenia są silniki:2.0 turbo,2.2 trwały i mocny silnik z łańcuchem rozrządu oraz mocny i bardzo elastyczny silnik 3.2 V6,który potrafi spalać poniżej 10 l zapewniając świetne osiągi.Diesle warte uwagi to 1.9CDTi oraz 2.2 CDTi.Jest to VECTRA o jakości zdecydowanie wyższej jak VECTRA C,cóż nie jest nic gorszym samochodem AUDI A 4.Lepszym samochodem natomiast od Mercedesa C klasse(w 202),nawet Hondy Accord.Dorównuje jej(VECTRZE C) Ford Mondeo II oraz Seat Toledo II,te wszystkie bryczki niestety muszą ustąpić tylko jednej, TOYOCIE AVENSIS I.

[ Dodano: Nie Lip 19, 2009 12:15 ]
Żle tam napisałem,Vectra C jest samochodem o wyższej jakości jak poprzednik VECTRA B.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8551
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
0

30 Lis 2024, 01:50

Przepraszam, że odgrzewam starego kotleta!

Miałem Audi B4 Quattro z silnikiem V 6 2.8 ccm.
To prawda że żarłoczne, ale też prawda mało awaryjne. Warunek tylko, jeśli z rozsądnym przebiegiem i traktowane z należytą dbałością. He, he! Jak każde auto, prawda?

Wspomniany model kupiłem od Turków w DE. Ogólnie wszystko poszło gładko.
Problemy zaczęły się po kilku dniach z silnikiem. Świece zarzucało nagarem!
Zacząłem jeździć po okolicznych mechanikach. Niestety taki silnik był dla nich egzotyczny, więc każdy z nich tworzył swoją teorię.

W końcu udało się znaleźć odpowiedni warsztat.
Silnik miał nalatane około 300 tys. km. więc na początek zostały wymienione prowadnice zaworów wraz z uszczelniaczami. Problem ustąpił od razu. Niestety zużycie paliwa nie zmalało. Nigdy nie zapomnę aksamitnej pracy tego silnika na jałowym biegu.
Rexman
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Mała
Prawo jazdy: 22 02 1979
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw F11
Silnik: M57 D30 313KM.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zanim napiszesz o problemach z LPG - przeczytaj
    Po pierwsze - zimny silnik uruchamiamy na benzynie i dopiero jak temp. cieczy chłodzącej osiągnie około 30 stopni,to przełączamy na gaz.Silnik można uruchamiać od razu na gazie,pod warunkiem,że temp. cieczy chłodzacej ma ...