Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpiecznik obok sterownika silnika.

Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpiecznik obok sterownika silnika.

08 Paź 2016, 21:22

Witam.Mój kolega ma problem ze swoim Audi.Pali ten bezpiecznik 15 A obok przekaźnika 219 w puszce ECU na podszybiu.Efekt jest taki że auto traci moc ponieważ zabezpiecza on zawory podciśnienia i EGR.Po wymianie znów jedzie ok ale za jakiś czas pali się znów.Nie ma reguły kiedy się spali bo może od razu a może wytrzymać czasem kilka dni a czasem dwa tygodnie.Przewody zaworów nie mają zwarcia.Czy ktoś wie dokąd biegną przewody od niego?Biało czerwony i czerwono zielony.Grubości jakieś 2mm może 3.Wchodzą we wiązkę komory silnika ale z racji zabudowania silnika nie wiem dokąd biegną.Bezpiecznik ten występuje też w 1.9 TDI.
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 555
Rejestracja: 12 Lip 2007, 20:07

Re: Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpiecznik obok sterownika silnika.

10 Paź 2016, 11:33

Tu masz schematy. O który dokładnie bezpiecznik chodzi? Czy na pewno tam powinien być 15A? Sprawdzaliście to?

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6822
Zdjęcia: 3348
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpiecznik obok sterownika silnika.

10 Paź 2016, 20:24

Sterownik oraz bezpiecznik jest w tej puszce naprzeciw kierowcy w samym rogu.Po otwarciu widać sterownik i ten bezpiecznik 15 A (niebieski).Tak jestem pewny.Widziałem już sporo zdjęć i czytałem sporo artykułów ale akurat tego bezpiecznika nikt nie opisuje.
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 555
Rejestracja: 12 Lip 2007, 20:07

Re: Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpiecznik obok sterownika silnika.

11 Paź 2016, 08:46

chicken19 napisał(a):widać sterownik i ten bezpiecznik 15 A (niebieski)
Ok widzę, a na tej obudowie plastikowej którą zdejmujesz nie ma żadnych oznaczeń do bezpieczników?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6822
Zdjęcia: 3348
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    [B] Getz 1,3 / Micra K12 1,2 / 206 1,4 / Fabia I 1,4 [B] Getz 1,3 / Micra K12 1,2 / 206 1,4 / Fabia I 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 75KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2003 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Hyundai Getz 1,3 - 82KM - Nissan Micra ...

  •