Audi a6 do 25k zł

Audi a6 do 25k zł

08 Wrz 2009, 18:09

Witam.
Już się prawie zdecydowałem na zakup w/w auta z rocznikiem 2001 - 2003. Chciałem jednak dowiedzieć się co Wy o tym myślicie. To dobry wybór, opłacalny ? Słyszałem, że każda nawet najmniejsza awaria jest dość kosztowna, jak to wygląda ? Który silnik najlepiej brać ? Dużo jest 2.5TDI ale słyszałem, że są awaryjne, może lepiej 1.9TDI i czipować do 160 ( ile to kosztuje) ? I czy jak znajde takie audi z przebiegiem 180tys to jest mozliwe aby tyle w rzeczywistości miało ?

Duzo pytań, ale wole być pewny w 100% przed kupnem :)

Pozdrawiam.
Green
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 02 Lip 2009, 21:14
Miejscowość: Warszawa

08 Wrz 2009, 19:20

ja bym mierzył w inny rocznik , bo z 2001r jak trafisz do 25tys to zapewne jej stan będzie dramatyczny , co do silnika 2.5TDI to były one wadliwe , lecz jak ktoś o nie dbał nie sprawiałby problemów , nie należą też do najbardziej oszczędnych silników , ich wada została poprawiona pod koniec 2001r . Chip kosztuje koło 500-1000zł zależy w jakim rejonie i u kogo robisz . Co do przebiegu to raczej takie auta mają grubo ponad 200tys szczególnie z zachodu
Firma Mar-car zajmujemy się handlem samochodami używanymi . Wiecej info priv lub gg
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 600
Rejestracja: 16 Lut 2008, 12:51
Miejscowość: Radomsko

08 Wrz 2009, 20:30

Mimo wszystko nadal pewniejszy będzie silnik 1.9 tdi. Dość słaby, ale po chipie 150-160 KM będzie miał. Spali mniej.
2.5 TDI jest zbyt niepewny ze względu na układ wtryskowy i rozrząd. Unikać jak ognia skrzyń Multitronic!
A jeśli chodzi o to że po lifcie w 2001 roku poprawiono 2.5 TDI to raczej bajeczka bo widziałem A4 B7 2.5 TDI ( około 120tyś miało )które miało wymieniane pompe wtryskową razem z rozrządem.
180 tyś.km przy "średnio" zadbanym A6 z około 2000-2001 roku to bardzo mało. Aut przy taki przebiegu mogło mięć wymienione wahacze z przodu, drobną awarie elektryki i ewentualnie awarie układu wtryskowego/turbiny w dieslu. Benki są na ogół bezawaryjne. Ale palą strasznie.
Generalnie części, nawet zamienniki są dość drogie i ubezpieczenie też wypłukuje.
Ciupelek
Nowicjusz
 
Posty: 17
Rejestracja: 30 Sie 2009, 23:29
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [D] C5 II 2,0 / Insignia 1,8 / Laguna III 2,0 / Avensis III 1,8 [D] C5 II 2,0 / Insignia 1,8 / Laguna III 2,0 / Avensis III 1,8
    Podstawowe kryteria zestawienia: - segment D - silnik benzynowy o mocy ok. 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C5 II 2,0 - 140KM - Opel Insignia ...
    Flotowy segment B - jakie auta wybierają firmy? Flotowy segment B - jakie auta wybierają firmy?
    Segment B niezmiennie od dziesięcioleci bije rekordy w Europie. Czemu małe hatchbacki są chętnie wybierane? Przede wszystkim z uwagi na rozsądną cenę, łatwość poruszania się po mieście, coraz wyższy poziom technologicznej ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Targi AutoSalon i AutoSerwis
      Ciężarówki Mitsubishi Fuso
      SEAT Ibiza Ecomotive
      KTM