Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 14:32

a co powiesz o mercedesie CL? w wersji amg naprawde wymiata-alternatywa na m6;) najlepiej jakbys kazde auto zobaczyl na zywo, wsiadl i sie przejechal- najlepsza sprawa na rozsadny wybor. W m6 mi wnetrze nie przypadlo do gustu, co do jazdy, osiagow nie ma do czego sie przyczepic.
farmhand
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
Miejscowość: PL

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 14:39

CL bardzo ładny, ale fajne modele w rozsądnej cenie to rzadkość. Jak dla mnie cena za niego jest już ciut za wysoka:). Później i tak będzie trudno go sprzedać, więc trzeba zrobić zakup który się najbardziej opłaci. Dziś mam trochę roboty, ale M6 muszę zobaczyć.
Czy możesz mi napisać jak pracuje silnik w M6? Chodzi mi o głośność wewnątrz/zewnątrz i inne pierdoły.
Pleśniak
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 15:01

samochod bardzo ladnie wyciszony, slychac sliczny pomruk no i wiadomo jak sie docisnie to ryk;) ale to jest auto luksusowe wiec wyciszenie wnetrza moim zdaniem jest na 5- jechalem nim w dluzsza trase(ponad 600km) i glowa nie rozbolala;) skrzynia 7biegowa super. Dosc duzym utrudnieniem w miescie jest skret bmw, ktory promien skretu- odnioslem wrazenie ma jak jakas ciezarowka;) spalanie-jesli Cie interesuje to przy oszczednej na maxa jezdzie w trasie udalo mi sie 12l w miescie srednio18l przy cisnieciu ok 25l czyli raczej norma w tej klasie silnikow.
farmhand
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
Miejscowość: PL

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 15:04

A dźwięk z zewnątrz? Bardzo stary nie jestem, więc takie rzeczy też są dla mnie ważne :).
Pleśniak
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 15:08

co tu by opisywac- sam posluchaj->

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


ja pod wrazeniem dzwieku nie bylem i nie jestem.
farmhand
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
Miejscowość: PL

Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

26 Sty 2009, 15:27

Audi S8 to raczej nie jest :). Chociaż z drugiej strony nie jest taki zły.
Pleśniak
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pagani Huayra - centralnie umieszczony wydech Pagani Huayra - centralnie umieszczony wydech
    Samochody ze stajni Pagani zawsze słynęły z ekstrawaganckiego wyglądu i nie inaczej jest w przypadku następcy modelu Zonda, czyli Huayry. Tak samo jak w Lexusie LFA, wszystkie końcówki wydechu włoskiego auta skupiono ...
    Czy płukanki do silnika rzeczywiście pomagają? Czy płukanki do silnika rzeczywiście pomagają?
    Temat płukanek do silnika to powód do niekończące się dyskusji. Niektórzy uważają, że użycie płukanki nie tylko nie pomaga, ale może nawet zaszkodzić silnikowi. Inni są fanami płukanek i stosują je jako środek ...

  • Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 15:34

    s8 ma naprawde niesamowity dzwiek;) cls amg jesli chodzi o dzwiek takze przegrywa z s8(moim zdaniem oczywiscie). zastanow sie takze co u Ciebie z tylnymi siedzeniami-czy bedzie tam potrzebna przestrzen bo w m6 to wygodnie na tylnej kanapie to dzieciaki przejada tylko.
    farmhand
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
    Miejscowość: PL

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 15:38

    No właśnie dużo myślałem o tych siedzeniach, z tego co widziałem na obrazkach, wydawało mnie się że jest tam dosyć duża przestrzeń. No ale efektowność kosztem efektywności.
    Pleśniak
    Nowicjusz
     
    Posty: 27
    Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 15:53

    m6 jest pojazdem 4osobowym wiec kwestia poprostu do czego ma sluzyc. Jezeli sporo podrozujesz to proponowalbym jednak test -czy wszystkie potrzebne drobiazgi Ci sie zmieszcza do auta. Ja najczesciej podrozuje w 2 osoby do tego caly ekwiwalent biznessmena potrzebny do przezycia w delegacji i potrzebny podczas prezentacji (2 garderoby, 2 torby, 2 laptopy, rzutnik, katalogi, segregatory, ew sprzet do wizualizacji plus pare innych dodatkow) wiec mozna sie zdziwic, ze w aucie zrobi sie ciasno;)
    farmhand
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
    Miejscowość: PL

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 16:05

    To nie powinienem mieć problemu :). 2 osoby i dwie małe walizki. Dzieci na szczęście nie mam :). Czekam na telefon z serwisu, to jeszcze dziś się wybiorę na jazdę próbną. A jak jest z komfortem?
    Pleśniak
    Nowicjusz
     
    Posty: 27
    Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 16:11

    komfort jazdy bez zastrzezen , wygodnie, mozna smialo pokonywac wiele km- z przodu jest duzo miejsca, wygodne fotele wiec kregi nie bola;) ewentualnie oczy moga bolec od patrzenia sie w lusterko (na znikajace pojazdy w oddali hehe;) daj znac o swoich wrazeniach po jezdzie probnej. w razie czego pisz do mnie na pw.
    farmhand
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
    Miejscowość: PL

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    26 Sty 2009, 16:29

    Ok, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Przejadę się i dam znać jak było. Mam też nadzieję że uda mi się wymienić samochód w przeciągu miesiąca, dwóch.
    Pozdrawiam
    Pleśniak
    Nowicjusz
     
    Posty: 27
    Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    27 Sty 2009, 13:11

    i jak wrazenia po jezdzie?
    farmhand
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 26 Sty 2009, 13:16
    Miejscowość: PL

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    27 Sty 2009, 19:35

    Nie dostałem telefonu więc nie pojechałem. Jutro od rana jeżdżę po salonach BMW, Audi i Mercedesa. Zobaczę przy okazji też tego nowego Jaguara XF, ale to z czystej ciekawości.
    Pleśniak
    Nowicjusz
     
    Posty: 27
    Rejestracja: 22 Sty 2009, 15:11

    Re: Audi S8 & Mercedes CLS 63 AMG

    27 Sty 2009, 20:41

    A co powiesz na Leksusa IS-F, Albo Nissana GT-R??

    Jeśli zastanawiasz się nad takim dużym autem to najlepszym rozwiązaniem jest S8, ale jeśli niespieszy Ci się to poczekaj jeszcze trochę bo pod koniec roku ma być nowe A8 i A7!! Ktore jest piękne .
    Zdjęcie

    Jeśli cena niegra roli to może Beniek Continental Flying Spur??

    Albo możesz poczekać na nowe Porsche Panamera które ukażę się 2009 roku

    Zdjęcie[url]

    Cena jego ma być ( chyba ) od około 350tys.

    Jeśli chodzi o MB to CL AMG.

    612KM w wersji 6.5 i 525 Koni w 6.3. Prędkość maksymalną mają taką samą, przyspieszenie mocniejsza wersja ma lepsze o 0.2 sekundy ale jest droższa o ponad 150tys.

    Wybór należy do Ciebie.

    PS. Czy jesteś może z Poznania? :P[/url]
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 23:44
    Miejscowość: Poznań