Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

18 Mar 2009, 18:48

to jest kwota ok. tysiaca złotych.wymiana filtrów, oleju, płynów, elementów zawieszenia itd.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

18 Mar 2009, 19:24

No nie weim :) rozrzady ubezpieczenia czy przypadkiem nie jest to wieksza kwota :)?
warmplace
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 31 Mar 2008, 22:32

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

18 Mar 2009, 20:06

rozrzad niekoniecznie trzeba wymieniac odrazu.a zdarza sie tak że i ubezpieczenie jest opłacone na kilka miesiecy.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

18 Mar 2009, 21:26

jak kupujesz zarejestrowane to masz ubezpiecznie zazwyczaj
ale przy sprowadzonym płacisz odrazu
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
Miejscowość: Bolesławiec

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

25 Mar 2009, 20:02

dobrze by było tak od razu traffic....
NiEzBaDaNe Są WyRoKi BoSkIe
lukaszek1232
Nowicjusz
 
Posty: 43
Rejestracja: 15 Mar 2009, 20:07
Miejscowość: Łowicz

Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

25 Mar 2009, 20:50

ubezpieczenie okey możesz jeszcze tak trafić, ale filtry olej itp. powinno sie raczej wymienic.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW 325 / BMW electric (1992-1997) - samochód elektryczny BMW 325 / BMW electric (1992-1997) - samochód elektryczny
    Począwszy od 1990 roku trzecia generacja BMW serii 3 stała się podstawą dla 25 samochodów eksperymentalnych, stosowanych podczas testów, oraz optymalizowania nowych podzespołów w celu stopniowego przeniesienia ...
    Dopasowane rozwiązania napędu quattro - technika Dopasowane rozwiązania napędu quattro - technika
    Niezależnie od oferowanych w sprzedaży modeli, Audi pracuje nad wieloma nowatorskimi samochodami koncepcyjnymi. Każda koncepcja pociąga za sobą odpowiednio dopasowane rozwiązanie napędu quattro. W modelach kompaktowych A3, ...

  • Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

    25 Mar 2009, 22:21

    ja na Twoim miejscu szukalbym takiej fury :lol:
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    passek b5
    Początkujący
     
    Posty: 136
    Rejestracja: 15 Sty 2008, 17:32

    Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

    26 Mar 2009, 19:29

    ten bordowy odpada poprostu nie ten kolor moze jakos wybredny jestem ale za takie pieniazki jak dla mnie spore wole srebrnego lub czarnego zdecydowanie te dwa kolorki
    NiEzBaDaNe Są WyRoKi BoSkIe
    lukaszek1232
    Nowicjusz
     
    Posty: 43
    Rejestracja: 15 Mar 2009, 20:07
    Miejscowość: Łowicz

    Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

    26 Mar 2009, 20:14

    [link wygasł] panowie prosze o ocenke ? japonczyk diesel ? co sadzicie bo ja jesetm zupełnie zielony w tym temacie troszke ciezko mi o ogarnac ? HeLp
    NiEzBaDaNe Są WyRoKi BoSkIe
    lukaszek1232
    Nowicjusz
     
    Posty: 43
    Rejestracja: 15 Mar 2009, 20:07
    Miejscowość: Łowicz

    Re: Autko - cena 20-22 tyś. moje typy to...

    03 Kwi 2009, 23:51

    hallo odpowie mi ktos nie chce zakładac nowego postu i prosic o opinie jesli ktos moze niech pisze z gory dziekssss...
    NiEzBaDaNe Są WyRoKi BoSkIe
    lukaszek1232
    Nowicjusz
     
    Posty: 43
    Rejestracja: 15 Mar 2009, 20:07
    Miejscowość: Łowicz
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI
      GTP Light