Autko w przedziale 5000-7500

Autko w przedziale 5000-7500

27 Maj 2010, 19:44

Witam niedługo będę zmieniał samochód i potrzebuję porady.
Co prawda nie jestem Laikiem jeśli chodzi o znajomość samochodów ale nie wiem wszystkiego o samochodach które mam na myśli
Mianowicie chciałbym kupić auto które dobrze znosi gaz ewentualnie mało pali ale nie jest raczej dieslem bo każdy wie jak jest z częściami do diesli :) chodzi o osprzęt silników...
dodatkowo musi mieć troszkę mocy nie mówie od razu 150 km ale coś pod 100 żeby było no i to co zaczęło mnie ostatnio interesować czyli Wyciszenie wnętrza i trwałość blachy czyli żeby autko nie gniło ;)
Mam już upatrzonych kilka pozycji ale czekam na w pełni fachowe wypowiedzi pod względem awaryjności wyciszenia i tego co polecacie

Moje propozycje
1. Renault Megane Coupe 1.6 90km
2. Seat Cordoba Coupe 1.6 101 km czy jakos tak ;P
3. VW Golf 3 to samo co Cordoba lub 1.8 90 km
4.Honda Civic 5 1.5 90 km
5. Honda Civic 6 1.4 90 km

To takie podstawowe ale czekam na inne propozycje. Może to być auto małe, duże 3,4,5 drzwiowe ale dosyć praktyczne i trwałe. no i przede wszystkim czy znacie jakieś auta o wyjątkowo dobrym komforcie jazdy chodzi mi tu o to wyciszenie ;)[/b]
Freeman
Nowicjusz

Miejscowość: kraków

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców
    Inżynierowie Opla zakończyli właśnie ostatni etap jazd testowych nowego modelu SUV-a Mokka. Testy przeprowadzono w Niemczech przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu, która jest planowana na koniec tego roku. Podczas ...
    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...

•  
    • Warto przeczytać