Auto dla 18-latka do 10 000zl

auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 12:40

Witam
Mam 18 lat i chciałbym kupić jakis nieduży samochód tylko dokladnie nie wiem jaki co moglibyscie mi polecic ??

pozdro
jarek1048
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 Kwi 2007, 12:37

Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 15:45

Jarek,nie oczekuj gotowego rozwiązania bo tak się nie da. Za 10 tys. zł jest juz duży wybór, musisz podać jakiekolwiek kryteria, co oczekujesz od auta, jakie Ci się podobają, jakie masz na oku itd... :wink:
Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
Miejscowość: Małopolska

Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 16:42

Interesowałby mnie jakiś chatchback mało palący mało awaryjny a jakby sie coś zdarzyło to częśći tanie były do jeżdżenia głównie po mieście i na dalsze wypady.
jarek1048
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 Kwi 2007, 12:37

Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 17:47

Może mogłaby to być astra I - czyli ta, która zastąpiła kadetta?
W tej cenie to może nawet z gazem trafisz... :) Dobra pojemność: 1,6.
Mój bolid, to ford fiesta o oznaczeniu modelu mkIII, czyli z lat 1989-1995;
jest właśnie z '95, silnik poj. 1,3 z gazem, który zleciłem zainstalować.
Możesz także rozważyć VW polo, może golfa III, albo corsę?
Wejdź na Allegro i popatrz w "osobowe" - znajdziesz tam oferty z foto. Także pod linkiem: http://www.tvp.pl/tg są oferty z fotkami i różnymi cenami. Na pewno masz jakieś swoje ulubione autka, na które spoglądasz i Ci się podobają; tak "z kapelusza" trudno coś polecać; trochę tego w ofercie jest. :wink: To pisz; pogadamy!
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Rejestracja: 21 Paź 2006, 14:43
Miejscowość: Poznań

Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 17:50

Jak chcesz BMW pisz do mnie bede mogl ci doradzic ale co do malego auta i malo palacego to wejdz w temat ktory zamiscila chyba Assiola czy jakos tak (jesli sie pomylilem sory) tam zostalo zamiesczone wiele aut malych i malo palacych temat ma czytul "Panda czy KA co lepsze" czy cos takiego.
- Ile pali twoje BMW

- 4 kapcie tygodniowo
BMW_lover
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 09 Kwi 2007, 12:01

Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

10 Kwi 2007, 17:53

no i to są normalne wypowiedzi a nie pisanie bulwersó dzięki a moze ktoś jeszcze sie wypowie
jarek1048
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 Kwi 2007, 12:37
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Testy czterech Audi R18 e-tron quattro Testy czterech Audi R18 e-tron quattro
    Audi przeprowadzi testy czterech Audi R18 e-tron. Są one bezpośrednio związane z przygotowaniem do dwudziestoczterogodzinnego wyścigu w Le Mans. Obok wytypowanych do wyścigu pojazdów z numerami startowymi 1, 2 i 3, ...
    Jak bezpiecznie dojechać do wiosny? Jak bezpiecznie dojechać do wiosny?
    Jazda samochodem na jesieni, a szczególnie zimą wymaga większej uwagi, ostrożności oraz zadbania o stan techniczny pojazdu. Oto kilka rad jak jeździć, aby bezpiecznie dotrzeć do celu. Zadbaj o swój samochód ...

  • Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

    10 Kwi 2007, 18:33

    Oto auta:

    Opel Corsa B 1.4 - zalecam
    Fiat Seicento 1.1
    Ford Fiesta 1.3

    Pozdro:D
    Tiguan
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 629
    Rejestracja: 22 Lut 2007, 19:31
    Miejscowość: Pruszków

    Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

    10 Kwi 2007, 20:00

    Miguan napisał(a):Oto auta:

    Opel Corsa B 1.4 - zalecam
    Fiat Seicento 1.1
    Ford Fiesta 1.3

    Pozdro:D


    Corsa to naprawde dobry wybor :wink:

    BTW. co raz czesciej zaczynam zauwazac ze na forum robi sie oftopic, chlopak zapytal o cos a wy piszecie o tym jakie bledy popelnia, to naprawde nie ma sensu, wchodzi sie w temat od jakiejs sprawie a znajduje sie milion innyc rzeczy tylko szkoda ze nie na temat.
    - Ile pali twoje BMW

    - 4 kapcie tygodniowo
    BMW_lover
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 12
    Rejestracja: 09 Kwi 2007, 12:01

    Re: auto dla 18-latka do 10 000zl

    10 Kwi 2007, 21:13

    BMW_lover: ale to ty masz w tym momencie problem...
    Prowadzisz na forum pod pretekstem doradzania autentyczne zachwalanie swoich usług zarobkowych, czyż nie? :shock:
    Nie wiedzieć - też radość!
    malken
    Aktywny
     
    Posty: 250
    Rejestracja: 21 Paź 2006, 14:43
    Miejscowość: Poznań
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Jaguar