Auto do 12 tys. Diesel, w miare bez awaryjny. Jakies pomysły ?

Auto do 12 tys. Diesel, w miare bez awaryjny. Jakies pomysły ?

09 Gru 2015, 00:01

Po witać wszystkich. Zastanawiam sie nad zmiana wozidelka, narazie jezdze Xsara II z 2002 roku z silnikiem 2.0 HDI 90KM. Auto kupilem za 6,5 tys rok temu z haczykiem. Technicznie w stanie bdb, wizualnie w sumie tez, po za tym ze mialo dzwona, ale zostalo to dosc dobrze zrobione. Xsara spisuje sie ok jednak zaczyna wariowac elektronika (podobno w tym aucie to norma). Jakie auto polecacie do 12 tysiecy. Wazne by bylo dosc bez awaryjne oraz mialo pod maska diesla (czy gaz wychodzi taniej ??? :sly: ). Jesli chodzi o nadwozie to wszystko byle nie kombi. Nie potrzebuje kombika. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam.
Lovelas
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 08 Gru 2015, 23:55
Auto: Citroen Xsara II

Re: Auto do 12 tys. Diesel, w miare bez awaryjny. Jakies pomysły ?

09 Gru 2015, 13:56

Powiedz jakie robisz roczne przebiegi, ile % w mieście, ile w trasie, to Ci powiemy jaki rodzaj paliwa będzie dla Ciebie najlepszy.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 121
Rejestracja: 31 Maj 2015, 15:18
Prawo jazdy od: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mitsubishi galant VIII
Silnik: 2,5l V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Auto do 12 tys. Diesel, w miare bez awaryjny. Jakies pomysły ?

09 Gru 2015, 16:00

Mieszkam na wsi, dojezdzam codziennie do miasta okolo 30 km w jedna strone. Po miescie robie dziennie ok 10-15 km. Przebiegi te robie od poniedzialku do piatku, w weekendy niekiedy sa mniejsze, niekiedy wgl ich nie ma i nie kiedy sa wyzsze - to zalezy, nie potrafie okreslic konkretnie bo wiadomo, ze moze cos wypasc czasami. Dotychczas spalanie Xsary miescilo sie w 5,5-6 l (w lecie), aktualnie dochodzi do 7 l niekiedy.
Lovelas
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 08 Gru 2015, 23:55
Auto: Citroen Xsara II
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    "Zielony Pociąg" Audi, napędzany energią z odzysku
    Koncern Audi rozwinął "zielony dywan", premier Badenii – Wirtembergii Winfried Kretschmann, dokonał otwarcia pierwszego odcinka kolejowego, służącego Audi do transportu towarowego, nie zanieczyszczającego środowiska ...
    Jak działa elektryczne lusterko fotochromatyczne / elektrochromatyczne Jak działa elektryczne lusterko fotochromatyczne / elektrochromatyczne
    Lusterko fotochromatyczne sterowane elektronicznie nazywamy też elektrochromatycznym. Takie lusterko przyciemnia się dzięki czujnikowi który sprawdza natężenie światła docierającego do powierzchni odbicia lusterka. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI