Auto do 13-15tys

Auto do 13-15tys

31 Sty 2017, 18:44

Witam,
Szukam czegoś najlepiej w gazie. Dziennie pokonuję 50km do pracy + jakieś 3km ewentualne na zakupy. Nie umiem się kompletnie zdecydować na konkretny model. Ogólnie bardzo podobają mi się sedany ale jak nie znajdę nic sensownego to kupię hatchbaka. Możecie doradzić w wyborze jakieś plusy minusy, ew co innego szukać ponieważ nie znam się kompletnie na samochodach. Przeleciałem wszystkie ogłoszenia w promieniu jakim chcę zakupić samochód i wyselekcjonowałem takie modele.
Poniżej przedstawiam sedany:
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Poniżej przedstawiam hatchbaki:
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Tu cena mieści się w budżecie + ew instalacja butli na własny koszt:
[link wygasł]
[link wygasł]
Wiem że dużo różnych modeli ale tak jak mówiłem nie umiem się kompletnie zdecydować co wybrać.
Ostatnio edytowany przez Faraaa, 31 Sty 2017, 20:06, edytowano w sumie 1 raz
Faraaa
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 04 03 2011
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Nie mam

Re: Auto do 13-15tys

31 Sty 2017, 19:07

Faraaa napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vect ... xtor=SEC-8

Z takim przebiegiem i w gazie to proponuję nie ryzykować kupnem tego egzemplarza.
Ogólnie rzecz biorąc w Vectrze C często występującymi mankamentami są; stuki w zawieszeniu z powodu wybijających się stale tuleji wachaczy, lub zużycia łaczników stabilizatorów. Drobne awarie elektryki; zacinający się panel sterowania nawiewem i klimą, lub częste przepalanie zarówek. To akurat doświadczam na własnej skórze jako posiadacz Vectry C. Poza tym to udane, eleganckie i wygodne auto.
Trzeba też uważać na spore zuzycie oleju szczególnie w rzadziej spotykanych silnikach 1.6
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nowa jakość aut poflotowych * Nowa jakość aut poflotowych *