Auto do 25-35 tyś/ benzyna

Auto do 25-35 tyś/ benzyna

14 Lis 2017, 18:48

Witam forumowiczów.
Przymierzam się powoli do zakupu samochodu. Do tej pory tak naprawdę jeździłem starszymi samochodami,zero wyposażenia i mocy bo fiat seicento i teraz seat ibiza 2 1.4 :D
Chciałbym teraz przeznaczyć troszkę więcej pieniążków bo oscyluje budżet all-in (wliczając to wszystko - ewentualne koszty sprowadzenia z zza granicy o ile autko byłoby trzeba sprowadzać, koszty ubezpieczenia jako współwłaściciel na pełnych zniżkach oraz nie wykluczam opcji założenia) w przedziale 25-35 tyś.
Czego szukam? Generalnie to tak:
-silnik benzynowy (nie chce diesla, nie robię długich tras praktycznie wcale, nie znam się na tym i po prostu uważam że diesel nie jest dla mnie)
-raczej samochód 5 drzwiowy choć to nie jest warunek konieczny
-zależy mi na tym, aby autko miało trochę mocy tzn nie jakiś wariat, ale po prostu żeby było dynamiczne, bo dość już mam mułowatych aut.
-w razie wyboru silnika o większej mocy, paliwożernego jak najlepsza współpraca z instalacją gazową
-wyposażenie bez udźiwnień specjalnych
-design zewnętrzny jak i wewnętrzny w miarę nowoczesny, bo jednak nie ukrywam że nie potrzebuje aż tak funkcjonalnego auta (tzn mówiąć funkcjonalne mam na myśli przestronne, z dużym bagażnikiem etc), bo rodziny nie planuje. Auto ma mi służyć i w miarę ciekawie wyglądać (może trochę płytkie kryterium, ale jednak chce zeby mialo "to coś" :) )