Auto do 3000 max 4000zł

15 Kwi 2017, 16:28

Witam!
W przyszłym tygodniu będę miał przyjemność odbioru swojego prawa jazdy.
Poszukuję auta, lecz kompletnie nie znam się na motoryzacji, za to postaram się przybliżyć to w jaki sposób będzie eksploatowane.
Wydaje mi się, że nie mam rozdmuchanego ego, gdzie potrzebuję min tyle KM itp.
Samochód fajnie jakby był "mały" ale nie "tyci".
Górna granica to 4000zł, ale fajnie jakby udało znaleźć się coś do 3000zł.
Okolice Lublina, ale myślę, że śmiało mogę pojechać gdzieś dalej po coś godnego uwagi. Jestem świadomy, że za taką cenę łapie się coś co po prostu jest sprawne i się nie narzeka, ale chciałbym może dowiedzieć się co jest szrotem kompletnym, a jakie marki i modele są godne uwagi.
Właśnie.. Co do przeznaczenia. Dojazdy na uczelnie/zakupy i nie wydaje mi się by to auto było użytkowane do czegoś innego. Dojazd i powrót na uczelnie to jakieś 45km. Fajnie by było gdybym nie tracił przy tym całej zawartości studenckiego portfela.
Na koniec warto by było powiedzieć, co wpadło mi w oko.
Nie wiem czy to wstyd czy to nie wstyd, ale do tej pory spodobał mi się Ford Puma, czy Mazda 323(f).
Kontaktowałem się z "moim Agentem" (wujkiem), któremu pewnie zawierzę podczas poszukiwań i oceny jakiś samochodów, on ze swojej strony polecał Peugeota 206.
A teraz bardzo serdecznie proszę Panów o podrzucenie jakiś swoich propozycji. Nie znam się kompletnie, a chętnie poszerzę swoją wiedzę na owy temat. Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i wesołych świąt! :)
Sebixxu
Nowicjusz
 
Posty: 40
Auto: Poszukuję
0

15 Kwi 2017, 16:42

Witaj,boisz się korozji (szczególnie chodzi o nadkola,progi czasami doły drzwi) czy małe oznaki korozji nie odstraszają Cie? Pytam ponieważ Mazda/Ford może mieć z tym problem ale ogólnie auta ciekawe ale poszedł bym bardziej w stronę Mazdy

Zobacz te autka
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] do poprawek